نجات سه شهروند از میان آتش و دود

به گزارش تاسیسات نیوز، تلاش و سرعت عمل آتش نشانان سه ایستگاه، سه شهروند را از میان دود و آتش سوزی ساختمان قدیمی در میدان شوش نجات داد.


پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این آتش سوزی، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های ۱۲۶، ۱۳و ۴ به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۲۲:۳۴ شب 9 فروردین، به محله شوش، خیابان صابونیان، خیابان میثاق رهسپار شدند.


علیرضا جبارزاده معاون منطقه ۵ عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان قدیمی به مساحت ۶۰ متر مربع و در سه طبقه به مساحت ۲۵ متر مربع دیده می شد که به کاربری غیرمجاز تبدیل شده بود.


وی افزود: طبقه اول کارگاه به تولید شیشه و بلور و طبقه دوم به انبارداری تبدیل شده بود که کاملا شعله ور و دود و شعله در حال سرایت به اطراف بود.


جبارزاده با اشاره به محبوس شدن سه شهروند در میان دود و آتش تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت به دو تیم تقسیم شدند که گروه اول به مهار و خاموش کردن آتش سوزی و همزمان گروه دوم به جستجوی محبوس شدگان پرداختند.


وی افزود: با تلاش آتش نشانان دو نفر خانم ۴۶ ساله و ۲۰ ساله و یک دختر ۵ ساله از میان دود حرارت خارج و بدلیل سوختگی از نواحی دست و صورت تحویل عوامل اورژانس شدند.


معاون منطقه ۵ عملیات آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان توانستند در مرحله خاموش کردن آتش با آبرسانی و ورود به داخل این ساختمان، آتش را در دو طبقه کاملا خاموش و آرامش را به این محله برگردانند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;