نام‌نویسی ۱۵۰۰۰ نفر برای تسهیلات قرض‌الحسنه نظام مهندسی تهران

علیرضا یزدان‌جو معاون توسعه سرمایه مهندسی نظام‌مهندسی تهران درباره آخرین وضعیت تسهیلات قرض‌الحسنه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش تاسیسات نیوز، علیرضا یزدان‌جو معاون توسعه سرمایه مهندسی سازمان در گفت‌وگو با واحد روابط‌عمومی درباره آخرین آمار و ارقام پیرامون تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه اعضا، توضیحاتی ارائه داد.

یزدان‌جو بابیان این‌که با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام بالغ بر ۱۵۰۰۰ نفر از اعضای معزز سازمان برای دریافت تسهیلات نام‌نویسی کردند، خاطرنشان کرد: درحال حاضر مشغول دسته‌بندی و آماده کردن گزارش فهرست متقاضیان هستیم.

وی در ادامه با تأکید بر این‌که ظرفیت تسهیلات قرض‌الحسنه چنان‌که قبلاً اعلام شده بود، ۳۰۰۰ فقره وام است، افزود: به‌همین منظور ناگزیر از انجام قرعه‌کشی میان متقاضیان هستیم.

معاون توسعه سرمایه خاطرنشان کرد: البته با عنایت به استقبال پرشمار اعضا در حال رایزنی با بانک محترم رسالت برای افزایش ظرفیت تسهیلات هستیم. رایزنی‌هایی که امیدواریم حداکثر تا هفته آینده به نتیجه برسد.

یزدان‌جو در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم قرعه‌کشی در هفته آینده، تأکید کرد: اولویت چنان‌چه قبلاً اعلام‌شده بود با کسانی است که پیشتر از تسهیلات قرض‌الحسنه استفاده نکرده‌اند.

وی با اشاره به اولویت بعدی متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه اضافه کرد: در اولویت دوم ما کسانی قرار دارند که پایه پروانه اشتغال به کار مهندسی‌شان ارتقا پیدا کرده است. مثلاً از پایه ۳ به پایه ۲٫

معاون توسعه سرمایه مهندسی در ادامه با اشاره به رایزنی‌های انجام‌شده برای فراهم کردن وام خرید دفتر ویژه مهندسان، گفت: با دو بانک وارد مذاکره شدیم. احتمالاً بزودی تسهیلاتی را با سود مناسب برای اعضای محترم فراهم خواهیم کرد.

یزدان‌جو در خاتمه ابراز امیدواری کرد اقدامات کوچک انجام‌شده بتواند تا حدود مناسبی رضایت و آسودگی خاطر اعضای محترم سازمان را فراهم آورد.

منبع نظام مهندسی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;