نارضایتی از تغییرات لحظه آخری انتخابات نظام مهندسی تهران

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: عضو هیات مدیره دوره هشتم سازمان نظام مهندسی استان تهران: تغییرات پی در پی انتخابات نظام مهندسی استان تهران و نابسامانی ها در این حوزه مانع از مشارکت مطلوب در نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی خواهد شد.
اعلام خبرِ تغییر زمانِ نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی و برگزاری یک روز زودتر آن در حالی اعلام شده، که تا کنون هیچ اطلاع رسانی رسمی به جز نامه ابلاغی دستگاه نظارت بر انتخابات کشور به مدیرکل وزارت راه و شهرسازی استان تهران شنیده، که پیش از این تاسیسات نیوز نیز اقدام به انتشار آن کرده، انجام نگرفته است.
آخرین تغییرات نامزدهای انتخاباتی
تاخیر در تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی استان تهران و اعلام تغییر در زمان و تعداد نامزدهای نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی استان تهران، در حالی صورت می گیرد که اغلب اعضاء از این مسئله اطلاعی ندارند.
بیتا جمالی، عضو هیات مدیره دوره هشتم سازمان نظام مهندسی استان تهران در باره اعلام تغییرات دقیقه نودی در جزئیات این دوره از انتخابات به خبرنگار تاسیسات نیوز گفت :
 تغییرات لحظه آخری ، در نخستین دوره انتخابات آنلاین و الکترونیکی نظام مهندسی کشور که تجربه ای جدید به شمار می آید، تلاش همگان برای برگزاری مطلوب و رشدِ مشارکت رای دهندگان بوده است. اما متاسفانه طولانی شدن پروسه تایید صلاحیت کاندیداها و تغییر زمان انتخابات رشته های مختلف نظام مهندسی ساختمان، مطمئناً مانع از تحقق این رویکرد خواهد شد.
به گفته وی  اطلاع رسانی به اعضاء نظام مهندسی تهران در این واپسین لحظان در باره تغییر تاریخ برگزاری انتخابات از طریق پیامک خود پروسه ای است که علاوه بر زمان بر بودن، احتمالِ در جریان قرار نگرفتن آنها به دلایل مختلف را در آستانه برگزاری انتخابات، با چالش مواجه خواهد ساخت.
جمالی همچنین خاطرنشان کرد:
تبلیغات کاندیداها در روزهای پایانی هفته (روزهای پنجشنبه و جمعه) که همزمان با استراحت یا خارج از دسترس قرار گرفتن رای دهندگان است، سهمِ نامزدهای انتخاباتی را از تبلیغات در این عرصه را کم خواهد کرد و به نوعی حقی از آنها گرفته می شود که عاملِ اصلی آن، نابسامانی ها در این زمینه می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد؛ تا مهلت باقیمانده تا زمان اعلام شده زمان انتخابات، تمهیداتی اندیشیده شود که حقی از رای دهندگان و نامزدهای انتخاباتی پایمال نشود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;