مکانی روی کوه قاف

به گزارش تاسیسات نیوز، معماران ایتالیایی شرکت LEAP به تازگی هتل جدیدی با انرژی کارآمد در جنوب یخچال های طبیعی کوه البروس در رشته کوه قفقاز روسیه ساخته اند. کوه البروس با ارتفاع 5642 متر ارتفاع ، مرتفع ترین قله در اروپا می باشد. این هتل در ارتفاع 3912 متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است، از این رو نام آن را LEAPrus گذاشته اند.

 

 

 

 

مساحت این هتل 139 متر مربع است، و شامل چهار ماژول از پیش ساخته می باشد که پیش از اینکه به روسیه منتقل شود در ایتالیا ساخته شده است و از طریق هلیکوپتر به کوهستان برده شده است. هتل LEAPrus دارای 46 تخت، رستوران با آشپزخانه، سرویس بهداشتی، پذیرش و محل اقامت کارکنان می باشد. پیش بینی می شود که این هتل برای 50 سال قابل استفاده باشد.

 

 

 

 

از ویژگی های هتل LEAPrus سیستم حرارتی خورشیدی و فتوولتائیک 8.6kWp بکار گرفته شده در آن می باشد، که هر دو توسط یک ژنراتور گازسوز استاندارد، چراغ های LED کم مصرف، و سیستم گرمایش از کف که برای استفاده در هوای سرد تعبیه شده، تکمیل شده است.

 

 

 

 

همچنین سیستم یکپارچه این هتل همواره مقدار زیادی از برف ها را برای تامین آب در موارد بهداشتی فراهم می آورد.
فن آوری انرژی کارآمد بکار رفته در این هتل توسط یک سیستم نظارت بر انرژی مدیریت می شود ، که توسط یک کامپیوتر با کنترل از راه دور از طریق ماهواره تنطیم شده است.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;