ميزگرد بررسی مكانيزم های اجرايی طرح هاي ماده ۱۲ قانون

به گزارش تاسیسات نیوز،ميزگرد مكانيزم هاي اجرايي طرح هاي ماده ۱۲ قانون رفع موانع توليد رقابت پذير و ارتقاي نظام مالي كشور با تأييد بر طرح هاي تعريف شده در بخش CNG در هفتمين كنفرانس و نمايشگاه سوخت هاي جايگزين خودرو و CNG برگزار شد.

 

 

در اين ميزگرد كه به رياست نصرت اله سيفي مديرعامل شركت بهينه سازي مصرف سوخت برگزار شد كيوران وزيري از گروه خودروسازي سايپا،تنهاپور مديرعامل سايپا ديزل،جعفرپور مدير كل حمل و نقل و ترافيك شهرداري كشور و رسولي معاون برنامه ريزي و اقتصاد حمل و نقل و راه آهن كشور حضور داشتند و به بحث و بررسي پيرامون طرح هاي تعريف شده در بخش CNG در قالب طرح هاي ماده ۱۲ رفع موانع توليد و مكانيزم هاي اجرايي آن پرداختند.

 

 

مهندس سيفي مديرعامل شركت بهينه سازي مصرف سوخت در ابتداي اين ميزگرد گزارشي با عنوان «بهينه سازي انرژي در بخش حمل و نقل» ارايه كرد و به تشريح ساختار انرژي در كشور و عرضه اوليه و نهايي و تبديل و توزيع در بخش هاي مختلف حمل و نقل، صنعت، ساختمان و تجاري و خانگي و پتروشيمي و كشاورزي پرداخت.

 

 

وي در ادامه به جزئيات طرح هاي مصوب شوراي اقتصاد در قالب ماده ۱۲ رفع موانع توليد در زمينه حمل و نقل شامل طرح هاي جايگزيني ۱۷ هزار اتوبوس فرسوده، جايگزيني۱۴۰ هزار تاكسي،نوسازي ۶۵ هزار كاميون كشنده، توسعه حمل و نقل ريلي پرداخت.

منبع: شركت بهينه سازي مصرف سوخت

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;