مولفان پژوهشگر فعال علوم فنی‌ مهندسی معرفی شدند

مولف

اسامی پژوهشگران پرتالیف حوزه علوم فنی-‌مهندسی به کوشش پایگاه استنادی علوم جهان اسلام منتشر شد.

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز  در فهرست اسامی 20 پژوهشگر پرتالیف گروه علوم فنی‌-‌مهندسی در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، استادان پژوهشگر و نویسنده دانشگاه علم و صنعت ایران، در صدر قرار دارند.

 

براساس این گزارش، رتبه نخست در میان پژوهشگران پرتالیف ISC در رشته فنی‌-‌مهندسی که مقاله‌های متعددی به زبان فارسی در نشریات معتبر فارسی به چاپ رسانده اند به محمود صفارزاده از دانشگاه تربیت مدرس اختصاص دارد.

 

رتبه‌های دوم تا پنجم نیز در اختیار رضا صفارزاده از دانشگاه تهران، غلامحسین لیاقت از دانشگاه تربیت مدرس، محمود عامری و علی کاوه از دانشگاه علم و صنعت ایران قرار دارد.

در رتبه ششم این فهرست، نام فریبرز ناطقی‌الهی از پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و مهندسی زلزله دیده می‌شود. رتبه‌های هفتم تا دهم نیز، به ترتیب به مهدوی معرفت از دانشگاه تربیت مدرس، محمود مهرداد شکریه از دانشگاه علم و صنعت، محمدتقی فاطمی قمی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و محمدعلی بوترابی از دانشگاه علم و صنعت تعلق گرفته است.

 

در بخش انگلیسی نیز، علی کاوه، از دانشگاه علم و صنعت ایران، در میان 20 پژوهشگر پرتالیف ISC، در صدر قرار گرفت.

از مجموع، این محققان پرتالیف، 9 پژوهشگر برتر از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و چهار پژوهشگر از استادان دانشگاه تربیت مدرس هستند. دانشگاه‌های تهران و صنعتی امیرکبیر نیز هر کدام با دو پژوهشگر و پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران و پژوهشگاه بین‌المللی زلزله‌شناسی و زلزله هر کدام با یک پژوهشگر،در ردیف‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;