مهندسان ایران باز هم دست بکار می شوند

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهندسان ایرانی با دانش و توانایی هایی که دارند می توانند نه تنها ایران را بلکه جهان را گلستان کنند.

در این خصوص وزیر منابع آب عراق عنوان کرده است که با کمک از مهندسین ایرانی، تمام نیازهای آب و برق عراق تامین می شود.

وزیر منابع آب عراق گفت: ظرفیت های خوبی در بخش پیمانکاری پروژه های آب و برق و همچنین ساخت تجهیزات این دو صنعت در بین شرکت های ایرانی دیدم که امیدوارم بتوانیم بیش از پیش همکاری ها را در صنعت آب و برق با شرکت های ایرانی گسترش دهیم.

محسن الشمری اظهار داشت: کشور عراق در حال توسعه است و در دولت عراق برای رساندن ظرفیت های تولید به میزان مصرف تلاش می کنیم.

وی افزود: برای مدیریت منابع آبی کشور عراق پروژه های متعددی باید تعریف کنیم؛ همچنین برای افزایش ظرفیت تولید برق در عراق هنوز به ایجاد نیروگاه و خطوط انتقال برق نیاز داریم.

وزیر منابع آب عراق تصریح کرد: ظرفیت های خوبی در بخش پیمانکاری پروژه های آب و برق و همچنین ساخت تجهیزات این دو صنعت در بین شرکت های ایرانی دیدم که امیدوارم بتوانیم بیش از پیش همکاری ها را در صنعت آب و برق با شرکت های ایرانی گسترش دهیم.

الشمری خاطرنشان کرد: می توانیم تمامی نیازهای آب و برق عراق را با توانمندی مهندسان ایرانی تأمین کنیم.

وی ادامه داد: زمینه های گسترش همکاری ها را با وزیر نیروی ایران بررسی می کنیم و تلاش می کنیم زمینه های حضور بیشتر شرکت های ایرانی را در کشور عراق فراهم کنیم.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;