مهلت ثبت‌نام در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام برای پذیرش دانشجو در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی بهمن 92 در دانشگاه‌های علمی کاربردی از روز دوشنبه نهم دیماه خبر داد.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز دکتر توکلی در با اشاره به اینکه متقاضیان ثبت‌نام برای پذیرش در دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی بهمن ماه 92 می‌توانند از نهم دیماه لغایت 15 دیماه برای ثبت‌نام اقدام کنند، گفت: این متقاضیان لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمایی که روی سایت قرار داده شده است و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.

 

به گفته وی این داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، هزینه ثبت نام در این دوره‌ها را که مبلغ آن 144 هزار ریال است را به صورت اینترنتی از طریق سایت www.sanjesh.org پرداخت کنند.

 

توکلی در این باره اظهار کرد: این داوطلبان پس از پرداخت وجه ثبت‌نام می‌توانند اطلاعات کارت اعتباری را از طریق سایت سنجش دریافت کرده و سپس نسبت به ثبت‌نام برای دانشگاه‌های علمی و کاربردی در دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزشی مهارتی بهمن ماه 92 مبادرت کنند.   

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;