مهار آتش سوزی در فروشگاه ابزارآلات

به گزارش تاسیسات نیوز، آتش سوزی در زیرزمین فروشگاه ابزار آلات، آتش نشانان را به خیابان امام خمینی(ره)کشاند.


طی اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 از سوی کارگران و چندین کسبه از پاساژ ایران مبنی بر مشاهده یک آتش سوزی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 1 و 67 را به همراه خودرو حامل دستگاه های تنفسی ساعت 21:15 شب گذشته به خیابان امام خمینی، تقاطع خیام، روبروی ساختمان وزارت امور خارجه، پاساژ ایران رهسپار کرد.


علیرضا حسنی افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش نشانی تهران در این باره گفت: در ضلع جنوب شرقی پاساژ ایران زیرزمین مغازه ای به وسعت 20 مترمربع با کاربری فروشگاه کپسول و ابزارآلات دچار آتش سوزی شده و تلاش کارگران برای مهار شعله های آتش بی نتیجه مانده بود.


وی با اشاره به اینکه شعله های آتش در حال سرایت به طبقه فوقانی و مغازه های اطراف بود، افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع جریان برق، با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و از چندین سمت عملیات مهار شعله های سرکش آتش را آغاز کردند.


افسر آماده منطقه 5 عملیات خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از نیروهای عملیاتی با بکارگیری تجهیزات تنفسی وارد پاساژ شدند که خوشبختانه پس از جستجو مشخص شد هیچکس در پاساژ محبوس نشده است.


حسنی در ادامه اظهار داشت:آتش نشانان پس از مهار کامل آتش سوزی و انتقال کپسول های در حال انفجار به محل امن، به وسیله فن های بسیار قوی اقدام به تخلیه دود از داخل پاساژ کردند.


گفتنی است؛ کارشناسان آتش نشانی بعد از بررسی های دقیق محل، علت این آتش سوزی را عدم قرار دادن صحیح باتری های شارژی دریل در قفسه ها که منجر به اتصال کوتاه و تولید حرارت ودر نتیجه منجر به شعله وری شده بود، اعلام کرد.

 

منبع: 125

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;