مهار آتش سوزی در سونای خشک هتل

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، با اعلام این حادثه به سامانه 125 از سوی شهروندان، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 18، 46 و گروه امداد و نجات 1 به همراه خودرو نردبان و خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به خیابان استاد نجات الهی رهسپار کرد.

 

 

 

 

محمود شکیبا افسر آماده منطقه 5 عملیات درباره این حادثه گفت: قسمت سونای خشک در طبقه منفی 2 هتلی 10 طبقه دچار آتش سوزی شده و دود زیادی راهروهای ساختمان هتل را فراگرفته بود.

 

 

 

 

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی به سرعت با قطع جریان برق و گاز محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی خود را به کانون آتش سوزی رساندند و مشغول مهار آتش سوزی شدند.

 

 

 

 

افسر آماده منطقه 5 عملیات با اشاره به اینکه آتش سوزی در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی آتش نشانان مهار و خاموش شد، تصریح کرد: با توجه به احتمال محبوس شدن شهروندان در ساختمان، همزمان گروه امداد و نجات خود را به راهروها و طبقات ساختمان هتل رساندند که خوشبختانه پس از بررسی مشخص شد هیچکس در قسمت هایی از ساختمان که دود به آن ها سرایت کرده بود، گرفتار نشده است.

 

 

 

 

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است و نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و تحویل محل حادثه به مسئولین هتل، مأموریت خود را به پایان رساندند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;