مهاجرت گسترده نیروهای کیفی فراساحل

مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران گفت: موضوع جذب نیرو به دلیل مسایل مالی در شرکت‏های فراساحلی کمرنگ شده و با پدیده مهاجرت گسترده نیروهای کیفی و متخصص مواجه هستیم.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  علی طاهری با بيان اين مطلب گفت: دلیل اصلی خروج نیروهای کیفی، وجود جاذبه‏ های مالی بیشتر در شرکت‏ های فراساحلی در خارج از کشور است.

 وی با بیان اینکه «شرکت‏ های ایرانی نیز باید زمینه‏ ها و جاذبه‏ های مالی خود را افزایش دهند»، یادآور شد: تحقق این امر در شرایط کنونی و با محدودیت‏ های مالی موجود، بسیار دشوار است.

 به گفته طاهری، آن دسته از نیروهای متخصصی هم که در داخل کشور مانده ‏اند؛ به دلایل اعتقادی و ملی فعالیت خود را ادامه می‏ دهند.

مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران همچنین درباره اقدامات این شرکت در این زمینه گفت: تاکنون، فرآیند جذب نیرو و یا حمایت از پروژه‏ های دانشگاهی در شرکت سازماندهی لازم را نداشت که در نظر داریم این امر را ساماندهی کنیم.

طاهری در ادامه با بیان اینکه «تاسیسات دریایی در بخش دریایی اکثر فازهای پارس جنوبی و بسیاری از پروژه‏ های نفت فلات قاره حضور دارد»، اعلام کرد: آخرین جکت فاز 14 پارس جنوبی تا اواسط ماه آینده نصب می‏ شود و پس از آن دیگر جکت نصب نشده، از پروژه‏ های پارس جنوبی و فروزان نخواهیم داشت.

 وی همچنین به ساخت 9 عرشه سکوهای دریایی در یارد خرمشهر اشاره کرد و گفت: در بخش لوله گذاری در کف دریا هم به ظرفیت 7 کیلومتر در روز رسیده‏ ایم که بیش از نیاز کشور است.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;