ممنوعیت برگزاری همایش در دوران انتخابات

 ممنوعیت برگزاری همایش در دوران انتخابات؛ خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران با ارسال یک نامه خطاب به سیدعلیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان تهران برگزاری هرگونه همایش تا پایان انتخابات را ممنوع اعلام کرد. به گزارش روابط‌عمومی نظام‌مهندسی تهران، مدیرکل راه‌وشهرسازی تهران با ارسال یک نامه خطاب به ریاست سازمان برگزاری هرگونه همایش تا پایان انتخابات را ممنوع اعلام کرد. در این نامه تصریح شده است هم‌چنین هرگونه حمایت از همایش‌های دیگر سازمان‌ها و نهادها و یا استفاده از نام و نشان سازمان نظام‌مهندسی ساختمان ممنوع می‌باشد. تصویر کامل این ابلاغیه با امضای خلیل محبت‌خواه به شرح زیر است:

خلیل محبت‌خواه مدیرکل راه‌وشهرسازی استان تهران با ارسال یک نامه خطاب به سیدعلیرضا میرجعفری رئیس سازمان نظام‌مهندسی استان تهران برگزاری هرگونه همایش تا پایان انتخابات را ممنوع اعلام کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز،  مدیرکل راه‌وشهرسازی تهران با ارسال یک نامه خطاب به ریاست سازمان برگزاری هرگونه همایش تا پایان انتخابات را ممنوع اعلام کرد. در این نامه تصریح شده است هم‌چنین هرگونه حمایت از همایش‌های دیگر سازمان‌ها و نهادها و یا استفاده از نام و نشان سازمان نظام‌مهندسی ساختمان ممنوع می‌باشد. تصویر کامل این ابلاغیه با امضای خلیل محبت‌خواه به شرح زیر است:

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;