ملاک عمل قراردادهای یکسان نظام مهندسی اعلام شد

قراردادهای یکسان ارائه خدمات نظارت به استناد بند ۸ از ماده ۱۵ وظایف و اختیارات هیأت مدیره سازمان و بر اساس اختیارات ناشی از بند پ ماده ۲۹ آیین‌نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون مذکور، از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ ملاک عمل در سازمان نظام مهندسی استان خراسان رضوی قرار خواهد گرفت.
به گزارش تاسیسات نیوز، سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، مسعود افخمی گلی نایب‌رئیس اول سازمان ضمن بیان این مطلب عنوان کرد قرارداد مذکور به طور آزمایشی تا پایان سال جاری ملاک عمل در سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی خواهد بود و مهندسین محترم می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص نسخه ابلاغ شده از طریق سامانه ساجام و از قسمت ارسال نظر و پیشنهاد در خصوص قراردادها به منظور بررسی و ارتقای قراردادهای ملاک عمل، به حوزه فنی سازمان ارسال نمایند.
افخمی گفت از نقاط قوت قراردادهای یکسان جدید توجه ویژه به موضوع تمدید و یا خاتمه قرارداد بوده و در صورت احراز شرایط تغییر ناظر موضوع بر اساس دستورالعمل تغییر ناظر که جزء لاینفک این قرارداد است و باید در زمان عقد قرارداد توسط طرفین امضا شود انجام خواهد پذیرفت.
وی اضافه کرد در موضوع تمدید قرارداد در صورت عدم همکاری مالک و با اطلاع‌رسانی ناظرین به ناظر هماهنگ‌کننده، مکاتبه لازم که در مکاتبات مهندسین با شهرداری در سامانه ساجام دیده شده است می بایست توسط ناظر هماهنگ کننده انجام پذیرد.
نایب رئیس اول سازمان در پایان اساس تمدید قرارداد را بر مبنای عملیات اجرایی مانده در هر رشته و بر اساس مابه‌التفاوت تعرفه روز و تعرفه زمان قرارداد در هر رشته اعلام کرد که دارای مبنای حقوقی درست بوده و از شرایط فعلی مطلوبتر می‌باشد.
جهت دریافت فایل قرارداد کلیک کنید
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;