معرفی کتاب راهنمای جدید Rehva

معرفی کتاب راهنمای جدید  Rehva در خصوص استفاده از تیر های فعال و غیر فعال
و نیز راهنمای جهانی برای طراحی

NEW REHVA Guidebook

به گزارش تاسیسات نیوز :این هند بوک معتبر نوع تکمیل شده از هند بوک قبلی Rehva در خصوص راهنمایی استفاده و طراحی سقف های خنک یا Cooled beam می باشد . سازمان های ASHRAE و REHVA تصمیم گرفته اند تا با کمک دو شرکت و استفاده از اطلاعات و راهنمایی های موجود ، این کتاب راهنمای جدید را برای طراحان ، مهندسان ، معماران و صاحبان شرکت ها در خصوص نحوه طراحی ، نصب ، راه اندازی و مراقبت از سقف های خنک برای آنهایی که با تیر های فعال و غیر فعال در ارتباط هستند تبیین کنند .
این کتاب ابزار ها و راهنمایی هایی را برای طراحی ، دستور العمل و نیز روش اجرای تیر های فعال و غیر فعال براورده کرده تا بتوان شرایط مناسب و دلخواه را در محیط های بسته ایجاد نمود . همچنین این راهنما نمونه های مناسبی از محاسبات و انتخاب هایی را به صورت اجرایی از این تیر ها در دسترس قرار داده است . همچنین ابزار هایی را که معرفی شده اند در سایت اختصاصی ASHRAE.ORG/BEAMCALC در دسترس قرار داده است .
این یک مرجع راهنمای جهانی و توانا در خصوص طراحی سقف های خنک با استفاده از تیر های فعال و غیر فعال است که به وسیله حرفه ای ترین مهندسان از سرتاسر دنیا برای اجرا کردن موفق تکنولوژی سقف های خنک شکل گرفته است .
تکنولوژی تیر های فعال و غیر فعال بسیار در مصرف انرژی برای گرمایش ، سرمایش و تهویه محل های بسته صرفه جویی می نماید ، به خصوص محل هایی که به کنترل بسیار خاصی از دمای و میزان رطوبت محیط نیازمند هستند .
این هندبوک در عین سادگی در استفاده ، ابزار های به روز و پیشنهادات مناسبی را در اختیار مهندسان ، معماران و طراحان قرار می دهد.
برای خرید و استفاده از این راهنما می توانید به سایت اختصاصی ASHRAE.ORG مراجعه کنید .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;