معرفی جایزۀ ملی مدیریت انرژی با مشارکت سابا

به گزارش تاسیسات نیوز، در راستای آشنایی با جایزۀ ملی مدیریت انرژی و شرایط ارزیابی متقاضیان این جایزۀ سابا در تاریخ 12 مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر حبیب ­الله انصاری دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران، مهندس حمیدرضا بابایی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مهندس محمدحسن زربخش مدیر دفتر آموزش و اطلاع ­رسانی سابا و سرکار خانم پریچهر قزلباش مدیرعامل سازمان ملی استاندارد ایران اقدام به برگزاری یک نشست تخصصی تحت عنوان معرفی جایزۀ ملی مدیریت انرژی به اعضاء انجمن صنایع لوازم خانگی در محل سازمان مدیریت صنعتی نمود.





در ابتدای این نشست تخصصی مهندس بابایی به ارائۀ سخنرانی درخصوص معرفی جایزۀ ملی مدیریت انرژی ، کلیات اجرایی آن و نحوۀ ارزیابی متقاضیان در جایزۀ موردنظر پرداخت سپس دکتر انصاری مطالبی درخصوص جایگاه مدیریت انرژی و اهمیت آن در تولید تجهیزات خانگی و صنایع مربوطه ایراد نمود.

 

 

 

 

وی درادامه سخنانش به تشریح تبادل تفاهم­نامۀ همکاری این انجمن با سابا و اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران در زمینۀ ترویج مصرف بهینۀ لوازم برقی پرمصرف خانگی و حذف عرضۀ این لوازم ازطریق رصد مستمر بازار تهران پرداخت.

 

 

 

سرکار خانم مهندس قزلباش از دیگر سخنرانان این نشست بود که درخصوص جایگاه مدیریت انرژی و اهمیت آن در تدوین استاندارد های معیار مصرف انرژی مطالبی رامطرح کردند.

 

 

 

 

در خاتمۀ این نشست مهندس زربخش نیز مطالبی چند درخصوص جایگاه مدیریت انرژی و اهمیت آن در مأموریت ­های سابا و هم­چنین معرفی کمک ­های تشویقی دولت به­خصوص یارانۀ سود تسهیلات ، نحوۀ استفاده از آن ، وضعیت و نقش بهره ­وری در مدیریت انرژی و مقایسۀ آن در ایران و جهان پرداخت.

 

 

 

منبع: سازمان بهره وری انرژی

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;