مشکل فاضلاب و برق از اساسی‌ترین مسائل خوزستان است

یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس تاکید کرد که پس از بارش ها شاهد نارسایی در شبکه برق‌رسانی و پس زدن فاضلاب به داخل شهرهای استان بودیم که باید دولت گام جدی برای حل این مسائل بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، سید راضی نوری با اشاره به آخرین وضعیت شهرهای خوزستان پس از بارش های چند روز اخیر بیان کرد: در تاریخ ۱۵/ ۱/ ۹۶ دولت مصوبه ای را برای تامین اعتبار به منظور حل مشکلات اساسی استان خوزستان به ویژه بحث فاضلاب داشت اما متاسفانه حدود دو سال و نیم از این تاریخ گذشته و اقدام عملی صورت نگرفته است.
وی در ادامه اظهار کرد: سوء مدیریت ها باعث شده تا در پی بارش ها، آب فاضلاب وارد شهر شده و مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد کند. دولت باید با جدیت مصوبه خود را که حل مسئله فاضلاب و برق استان است، دنبال کند.
نماینده مردم شوش در مجلس تصریح کرد: ما شاهد هستیم به دنبال بارش ها شبکه فاضلاب به درستی عمل نکرده و آب آن پس زده و باعث قفل شدن شهر می شود. در بارش های اخیر نیز به دنبال باران فاضلاب نتوانسته به درستی تخلیه شود و به داخل شهر پس زده است.
نوری در ادامه تاکید کرد: مردم از این وضعیت ناراضی هستند و باید گام جدی تری برای حل مشکل فاضلاب و برق استان برداشته شود. مجمع نمایندگان استان خوزستان این موضوع را دنبال کرده و وزیر نیرو باید در خصوص نارسایی ها در برق استان که مشکلاتی نیز ایجاد کرده، پاسخگو باشد.
منبع ایسنا
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;