مشارکت خرید در طرح مسکن ملی افزایش یافت

معاون امور اعتباری بانک مسکن گفت: تاکنون ۱۸۵ هزار و ۸۳۹ نفر در این بانک برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن افتتاح حساب کردند.
به گزارش تاسیسات نیوز، “محمدحسن علمداری” درباره تازه‌ترین وضعیت واریز وجه به حساب طرح مسکن ملی افزود: تاکنون تعداد ۱۸۵ هزار و ۸۳۹ نفر برای مشارکت در این طرح افتتاح حساب کرده‌اند که از این تعداد ۱۲۸ هزار و ۴۹۵ نفر واریز اولیه وجوه خود را انجام داده‌اند.
عضو هیات عامل بانک مسکن، مبلغ واریز شده به حساب مسکن ملی را معادل پنج هزار و ۳۷۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برشمرد و توضیح‌داد: تاکنون از میزان پرداختی مبالغ متقاضیان، معادل ۳۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برداشت و به پروژه‌ها تزریق شده است.
معاون بانک مسکن در امور اعتباری، درخصوص تعداد پروژه‌های معرفی شده به بانک، گفت: ۳۰۴ پروژه در قالب ۲۴ هزار و ۹۹ واحد به بانک معرفی شدند که بر اساس تازه‌ترین آمار، تاکنون ۷۵ پروژه در قالب هفت هزار و ۷۷۶ واحد به دفترخانه ارسال و با آنها انعقاد قرارداد شده است.
 در طرح مسکن ملی ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در برنامه است که  از این میزان، ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد توسط بنیاد مسکن در شهرهای کوچک و ۱۰۰ هزار واحد در قالب بازآفرینی در بافت‌های فرسوده، عملیاتی و اجرایی می‌شود.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;