«مسکن ملی» توسط نظام مهندسی آذربایجانغربی با ۵۰درصد تخفیف

 مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: براساس تفاهم‌نامهمنعقد شده با سازمان نظام مهندسی ساختمان، به منظور کاهش هزینه‌های تمام‌شده، خدمات مهندسی و شهرداری‌ با ۵٠ درصد تخفیف به طرح اقدام ملی مسکن ارائه می‌شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، سیدمحسن حمزه‌لو، با اشاره به لزوم تکمیل مدارک توسط متقاضیان، اظهار داشت: متقاضیانی که پیش از این ثبت‌نام کرده‌اند تا پایان آذرماه از طریق دفاتر پیشخوان دولت مهلت دارند تا مراحل باقیمانده را تکمیل کنند در غیر این صورت از لیست خارج می‌شوند.
وی ادامه داد: در روزهای آینده، عملیات اجرایی پنج هزار و ١٠٠ واحد در شهرهای ارومیه، خوی، منطقه آزاد ماکو، بازرگان، پلدشت، شوط، مهاباد، نقده و اشنویه آغاز می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: بعد از پالایش ۴١ هزار و ١٧۴ متقاضی ثبت‌نام کننده، از این تعداد چهار هزار و ٣٣٣ متقاضی، وجه اولیه به مبلغ ۴٠٠ میلیون ریال را واریز کرده‌اند.
حمزه‌لو ادامه داد: در شهرهای زیر ١٠٠ هزار نفر جمعیت زمین برای احداث هزار و ١٣۶ واحد مسکن در شهرهای سیه‌چشمه، اشنویه، محمدیار، نقده، شاهین‌دژ و تکاب تحویل بنیاد مسکن استان شده است.
وی بیان کرد: هم‌چنین ١۴ هکتار زمین در شهرستان خوی تامین شده و نقشه‌های تفکیکی و آماده‌سازی آن نیز تهیه شده است.
وی تاکید کرد: در منطقه آزاد ماکو (ماکو، بازرگان، شوط و پلدشت) نیز ٢ هزار و ۴٣٩ متقاضی واریز وجه کرده‌اند و اراضی مورد نیاز توسط سازمان منطقه آزاد ماکو برای آن تامین شده است.
به گزارش ایرنا، به‌زودی فراخوان ثبت‌نام برای متقاضایان جدید این طرح به شکل محدود در شهرهای ارومیه، خوی، چایپاره، بوکان، محمدیار،شاهین‌دژ، نقده و سیه‌چشمه اجرا می‌شود.
متقاضیان جهت پیگیری درخواست‌ها می‌توانند به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به نشانی https://tem.mrud.ir  مراجعه کنند.
منبع پایگاه خبری وزارت راه و سهرسازی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;