مسابقه طراحی خانه های سبز ۲۰۲۲

تاسیسات نیوز: REHVA به همراه گروه VELUX، شریک و حامی اصلی، خوشحالند که راه اندازی مسابقه طراحی خانه های سبز را اعلام کنند. این ابتکار کاملاً جدید با هدف تحریک ذهن مهندسان جوان و آینده برای شناسایی راه حل هایی برای تحقق خانه های سبز است.
از آنجایی که جمعیت شهری در شهرهای بزرگ ما به سرعت در حال رشد است و تقاضای مسکن به طور قابل توجهی در حال افزایش است، نیاز فوری به کاهش تأثیر ساختمان ها بر ساکنان و سیاره ما افزایش می یابد.
با شروع دقیقاً از این موضوع شناخته شده در بین پزشکان و محققان، مسابقه طراحی خانه های سالم می خواهد موضوع زندگی سالم را تشویق و به چالش بکشد – و درک عمیق تری از کیفیت های محیطی داخلی و همچنین بررسی تأثیر آینده ایجاد کند.
“ساختمان های مسکونی روز به روز به سیستم های پیشرفته خدمات ساختمانی مجهز می شوند که سلامت و کارایی انرژی را ارتقا می دهند. این یکی از دلایل اصلی این است که REHVA تصمیم گرفت به نیروهای گروه Velux بپیوندد و این مسابقه طراحی خانه های سالم را سازماندهی کند.
از سال ۱۹۴۲ گروه VELUX روی توسعه محصولاتی کار کرده است که کیفیت زندگی مردم را بهبود می بخشد.
تمامی پروژه ها توسط یک هیئت داوری بین المللی متشکل از کارشناسان این بخش بررسی خواهند شد و با توجه به جدول زمانی، فهرست کوتاهی از نامزدها پروژه خود را در کنفرانس CLIMA 2022 در روتردام، در اواسط می ۲۰۲۲ ارائه خواهند کرد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;