مرکز مطالعات راهبردی شرکت ملی نفت ایران تشکیل می شود

 

این پروژه یکی از مهم ترین دستاوردهای مشترک موسسه و شرکت ملی نفت است.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از شانا معاون مالی و اداری موسسه مطالعات بین المللی انرژی با اعلام این که تفاهم نامه مربوط به ایجاد مرکز مطالعات راهبردی میان این موسسه و شرکت ملی نفت ایران مبادله شده است، افزود: محیط کسب و کار شرکت ملی نفت ایران از این مرکز رصد می شود و در نهایت اصول راهبردی آینده را به این شرکت ارائه می دهد.

احمد فرمهینی فراهانی درباره دیگر فعالیت های پژوهشی موسسه مطالعات بین المللی انرژی گفت: قطب بندی مراکز علمی – تحقیقاتی کشور، پروژه پژوهشی دیگری است که به درخواست شورای معاونان وزارت نفت در این موسسه در سطح گسترده در حال انجام است.

وی ادامه داد: موسسه مطالعات بین المللی انرژی به عنوان مجری مطالعات و طرح های پژوهشی، عمده درآمد خود را از محل طرح های پژوهشی تعریف شده تامین می کند، همچنین بخشی از بودجه جاری موسسه از طریق منابع مالی شرکت ملی نفت ایران صورت می گیرد.

فرمهینی فراهانی افزود: با توجه به اهمیت پژوهش در راهبرد طرح های صنعت نفت، پیشنهاد کرده ایم افزون بر شرکت ملی نفت ایران، از طریق سه شرکت اصلی دیگر زیرمجموعه وزارت نفت کمک های مالی انجام شود.

وی در تشریح فعالیت های حوزه کاری معاونت تحت سرپرستی خود افزود: امور واگذار شده به این بخش در قالب مدیریت اداری و توسعه منابع انسانی، مدیریت مالی، تدارکات، مدیریت دبیرخانه و اتوماسیون اداری و خدمات فنی و تاسیسات دسته بندی می شود.

معاون مالی اداری موسسه مطالعات بین المللی انرژی با بیان این که عمده نیروهای این موسسه دارای مدرک دکتری و فوق لیسانس هستند، افزود: این موسسه با داشتن 9 درصد نیروی دکتری، 45 درصد فوق لیسانس، 20 درصد لیسانس و فوق دیپلم و 25 درصد دیپلم و زیر دیپلم فعالیت می کند که حدود 45 درصد از این آمار را خانم ها و بقیه را آقایان به خود اختصاص داده اند.

فرمهینی فراهانی گفت: کل نیروهای رسمی، قراردادی، پیمانکاری و پروژه ای موسسه مطالعات بین المللی انرژی  172 نفر هستند.

وی با بیان این که از مجموع نیروهای این موسسه 53 نفر پیمانکاری و مشمول فرآیند تبدیل وضعیت هستند، گفت: تا کنون اقدام های لازم برای تبدیل وضعیت 20 نفر به طور کامل انجام شده و 33 نفر دیگر در حال پیگیری است.

پایان پیام/

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;