مراسم اختتامیه مسابقات والیبال مهندسین با تقدیر از تیم‌های برتر برگزار شد

به گزارش تاسیسات نیوز، مراسم اختتامیه مسابقات والیبال مهندسین با تقدیر از تیم‌های برتر برگزار شد.
در ابتدای مراسم مهندس سلطانی خزانه دار سازمان ضمن تشکر از برگزار کنندگان مسابقات و تجلیل از شرکت کنندگان در این مسابقات، از حمایت بیشتر سازمان از فعالیت‌های ورزشی با همکاری کانون‌های مهندسین خبر داد.
وی برگزاری مسابقات تنیس، فوتسال، شنا، چندگانه و والیبال با همکاری کانون‌های مهندسین را از نشانه‌های حمایت هیات مدیره از مهندسین ورزشکار دانست و اظهار امیدواری کرد شادی و نشاط جمعی در مهندسین با برگزاری مسابقات ورزشی افزایش یابد.
در ادامه دکتر میثاقی رییس سازمان مازندران نیز ضمن تشکر از برگزاری این مسابقات با کیفیت بالا بر لزوم مشارکت مهندسین مازندرانی در مسابقات کشوری تاکید کرد.
رییس سازمان از زحمات مهندس سلطانی خزانه دار سازمان و مهندس احتشامی نائب رییس اول سازمان و همچنین کانون و دفتر نمایندگی ساری بابت میزبانی تشکر نمود و از حمایت سازمان از فعالیت‌های ورزشی خبر داد و گفت تلاش میکنیم بودجه فعالیت‌های ورزشی مهندسین را افزایش دهیم.
در انتها آقای مهندس ثمربخش عضو هیئت مدیره کانون ساری و مهندس بابایی رئیس کانون ساری گزارشی از روند برگزاری مسابقات ارائه نمودند.
لازم به ذکر است پس از برگزاری مسابقه فینال که با حضور آقای مهندس احتشامی نائب رئیس اول سازمان و آقای دکتر رستمیان عضو هیات مدیره برگزار گردید و همچنین با حضور مهندس اکبر زاده عضو هیات مدیره و رییس کارگروه ورزش سازمان مازندران از تیم‌های برتر تقدیر بعمل آمد.
نتایج مسابقات:
رتبه اول – دفتر نمایندگی آمل
رتبه دوم – کانون مهندسین ساری
رتبه سوم – دفتر نمایندگی ساری
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;