مذاکرات پژوهش محور در نظام مهندسی ساختمان گیلان

به گزارش تاسیسات نیوز، معارفه اعضای کمیسیون پژوهش روز ۴ شنبه بیست و ششم مرداد ۱۴۰۱ ، برگزار گردید. این کمیسیون برای نخستین بار بصورت مجزا در دوره نهم هیئت مدیره سازمان تشکیل شده است.
این کمیسیون برای نخستین بار بصورت مجزا در دوره نهم هیئت مدیره سازمان تشکیل شده است. در این جلسه که رئیس سازمان، دبیر هیئت رئیسه و نمایندگان هیئت مدیره در کمیسیون پژوهش حاضر بودند حکم اعضای این کمیسیون با اعتبار ۱ ساله اعطا گردید.
بهزاد پارسا رئیس سازمان در این جلسه به اهمیت ارتباط کمیسیون پژوهش با سایر کمیسیونها و بخش های فعال در سازمان اشاره کرد و گفت: ارتباط پژوهش با حوزه هایی مانند کمیسیون انرژی، استاندارد مصالح، محیط زیست و تکنولوژی های نوین بسیار حایز اهمیت است.
پارسا ضمن بیان گستردگی ابعاد پژوهش، خواستار برنامه ریزی منسجم و مدون و اولویت بندی موضوعات شد تا به نوبت در دستور کار کمیسیون پژوهش قرار گیرد و اجرایی گردد.
در ادامه اعضای کمیسیون به معرفی اجمالی خود و بیان تجربیات خود در حوزه پژوهش پرداختند و در مورد ۳ دستور کار جلسه، بررسی تفاهم نامه همکاری پژوهشی با دانشگاه گیلان، پیشنهادات اعضا برای تشکیل کارگروه های مورد نیاز، اهمیت تدوین و تهیه نظام نامه پژوهش بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
لازم به ذکر است طبق ماده سی و هفت قانون، ارائه خدمات پژوهشی، می تواند تامین کننده بخشی از درآمدهای سازمانهای نظام مهندسی باشد.
جهت مشاهده اعضای کمیسیون پژوهش به سایت سازمان قسمت کمیسیون ها/ کمیسیون پژوهش/ معرفی اعضا، مراجعه نمایید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;