مخزن ۸ هزار متر مکعبی مشیریه افتتاح شد

استاندار تهران با اشاره به افتتاح مخزن ۸۰۰۰ متر مکعبی مشیریه اظهار کرد: این مخزن یک میلیون نفر از جمعیت جنوب شهر تهران را تحت پوشش آب سطحی قرار می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب استان تهران در هفته دولت با تاکید بر این که مهترین کاربرد آب آشامیدن است گفت: اگر در این زمینه غفلت کنیم آب می‌تواند به قاتل حیات تبدیل شود، زیرا بسیاری از بیماری‌ها به صورت مستقیم و غیرمستقیم به آب ربط دارند به همین دلیل باید آخرین روش علمی برای تصفیه آب را به کار بگیریم تا این مشکلات رخ ندهد.
وی تاکید کرد: در حال حاضر نیز شرایطی فراهم است که می‌توانیم این اطمینان را به مصرف کنندگان بدهیم که آب تهران گوارا و بدون آلاینده است.
استاندار تهران با اشاره به پروژه‌های که امروز  افتتاح شدند یا در آینده افتتاح خواهند شد اظهار کرد: اتوماسیون یال شرقی تصفیه خانه شماره ۲ تهران امروز افتتاح شد که باعث می‌شود زمان شست و شوی فیلتر طولانی تر شود. همچنین از سد طالقان تونلی به تصفیه خانه احداث خواهد شد تا تامین آب مردم در شرایط اضطراری با مشکل مواجه نشود. به طور کلی بیش از  ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه در سال ۹۸ برای پروژه‌های که به بهره برداری رسیدند و خواهند رسید در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به افتتاح مخزن ۸۰۰۰ متر مکعبی مشیریه گفت: این مخزن یک میلیون نفراز جمعیت جنوب شهر تهران را تحت پوشش آب‌های سطحی قرار می‌دهد.
براساس این گزارش هم زمان با افتتاح مخزن ۸۰۰۰ متر مکعبی مشیریه اتوماسیون یال شرقی تصفیه خانه شماره دو و مخزن ذخیره آب درکه از طریق ویدئو  کنفرانس توسط استاندار تهران افتتاح  شد.
منبع ایسنا
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;