رئیس کمیسیون معماری شورای اسلامی تهران خبر داد: بررسی ترک ظاهری برج میلاد

رئیس کمیسیون معماری شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ترک‌های برج میلاد گفت: از شهرداری خواسته ایم؛ که مجموعه‌ای از متخصصین ژئوتکنیک این موضوع را بررسی کنند تا ببینند این ترک‌های ظاهری از جنس مصالح به کار رفته است یا ناشی از تکان یا فرونشست زمین است.

به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، درباره ترک‌های سازه برج میلاد، گفت: بنده هم چیزهایی شنیده‌ام باید بروم و ببینم. البته بنده نباید ببینم بلکه متخصصان ژئوتکنیک باید در این زمینه اظهارنظر کنند.

وی ادامه داد: از شهرداری تهران تقاضا کرده‌ایم که مجموعه‌ای از متخصصین ژئوتکنیک این موضوع را بررسی کنند تا ببینند این ترک‌های ظاهری از جنس مصالح به کار رفته است یا ناشی از تکان یا فرونشست است.

به اعتقاد سالاری، به نظر نمی‌رسد که موضوع خیلی جدی باشد اما ما صلاحیت اظهارنظر نداریم چرا که مجموعه برج میلاد یک مجموعه خاص و بزرگ مقیاس است و باید در این خصوص حتماً کارشناسی‌های دقیق صورت گیرد.

سالاری افزود: از معاونت فنی و عمران شهرداری تهران و مجموعه برج میلاد تقاضا کرده‌ایم که با استفاده از اکیپ تخصصی و با محوریت سازمان نظام مهندسی موضوع را بررسی و نتیجه را اعلام کنند.

منبع خبرگزاری فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;