تخلفات ساخت و ساز قانونگذاران و مجریان قانون صدای شورای شهر را بلند کرد

عضو شورای شهر تهران با اشاره به انجام تخلف ساخت و ساز در ملک مربوط به نهاد ریاست جمهوری گفت: مجلس شورای اسلامی نیز با تصاحب خیابان مردم حقوق شهروندی را زیر پا گذاشته است.
به گزارش تاسیسات نیوز، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در تذکری در صحن امروز شورای شهر درباره تخلف ملک نهاد ریاست جمهوری اظهار داشت: اخباری که در این خصوص منتشر شد، بحث برانگیز بود و با پیگیری شهرداری  و نمایندگان شورا خوشبختانه تخلف موجود در ملک حاضر قلع و قمع و از احداث طبقه اضافه جلوگیری شد.

 

وی با اشاره به جدیت مدیریت شهری در قانون اداری گفت: چرا باید مجلس شورای اسلامی که نهاد قانون‌گرایی است با تصاحب «خیابان مردم» حقوق شهروندی را زیر پا بگذارد.
این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: بنیاد مستضعفان نیز بدون پروانه ساختمانی و تأمین پارکینگ به ساخت پلاسکو می‌پردازد و همه این مشکلات در حالی است که اگر شهروند ضعیفی تخلف کوچک انجام دهد مدیریت شهری با جدیت به قلع و قمع آن می‌پردازد.
فراهانی تأکید کرد:‌باید همه بیاموزیم که قانون ارجعیت دارد و نهادهای قدرت قانون را محترم بشمارند.
وی تأکید کرد: از پیروز حناچی شهردار پایتخت درخواست دارم هرگونه تخلف از قانون و ضوابط قانونی به ویژه از سوی سازمان‌ها و نهادها را با جدیت پیگیری کند و گزارش‌های مربوطه را به مردم اطلاع دهد.
منبع خبرگزاری فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;