محصولات هوشمند پیشگام نمایشگاه ISH چین

فناوری ها و محصولات هوشمند پیشگام نمایشگاه ISH چین

ISH چین

به گزارش تاسیسات نیوز: نمایشگاه تجارت بین المللی چین برای بهداشت، گرمایش، تهویه مطبوع و تهویه یکی از شناخته شده ترین سکوهای نمایشگاهی با برند ISH است که امسال از نظر تعداد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان رکورد جدیدی به جا گذاشت. این رویداد با حضور 1119 شرکت کننده از 21 کشور و منطقه و 46836 بازدیدکننده از 50 کشور و منطقه در تاریخ 13 تا 15 می در مرکز نمایشگاه های بین المللی پکن در محلی به وسعه 986752 فوت مربع برگزار شد. بیشترین بازدیدکنندگان از کشورهای کره، روسیه، ایتالیا، مغولستان، ترکیه، آلمان، ژاپن، تایوان، هنک کنگ و ایران بودند.

نمایشگاه تاسیسات

رویداد امسال متمرکز بر فناوری ها و محصولات و طراحی هوشمند HVAC بود. شرکت های آمریکایی، کانادایی و اروپایی از جمله هانیول، آکواترم، گراندفوس، اُ اسمیت، ناوی، دانفوس، اوپونور و واتز واتر همه در این نمایشگاه حضور داشتند.

هر بال ساختمان به محصولات خاص مثل بویلرها، رادیاتورها، اتصالات، مبدل های حرارتی، تصفیه آب، پمپ ها، انرژی خورشیدی، مدیریت آب باران، ولو، لوله، کنترل های هوشمند و محصولات HVAC برای صرفه جویی انرژی اختصاص یافته بود.
ژانگ کیانگ – مدیر توسعه فنی شرکت ماکروگاز می گوید: «امسال فناوری هوشمند مخصوصا در حوزه کنترلهای هوشمند پیشرفت زیادی داشته است و نمایشگاه ما را قادر می سازد به ویژگی های خاص تولیدکنندگان مختلف از سراسر جهان واقف شویم»

طبقه دوم مرکز نمایشگاه های بین المللی چین هم به جلسات بین المللی با حضور فعالان صنعت از سراسر دنیا اختصاص داشت. آندریاس لوک مدیرعامل اتحادیه صنعتی انرژی و فناوری های زیست محیطی آلمان در مورد شباهت های فرایندهای گرمایش چین با اتحادیه اروپا و چین بحث کرد. وی گفت: «به همه چیز باید توجه کرد. هرجا گاز استفاده می شود، یک سیستم حرارت خورشیدی هم باید مد نظر باشد»

به دنبال این رویداد، نمایشگاه CIHE و ISH شانگهای هم در 23 تا 25 سپتامبر در مرکز نمایشگاه های بین المللی شانگهای برگزار می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;