محرومیت زدایی مناطق کم توسعه یافته کرمان با کمک نظام مهندسی

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان دیدار کرد.
به گزارش نظام مهندسی ساختمان، در این دیدار، که پیش از ظهر شنبه، هجدهم دیماه برگزار شد، مهندس جهانگیری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به برگزاری المپیاد جهانی مهارت در مهرماه سال آینده، از سازمان نظام مهندسی ساختمان برای همکاری در زمینه اعزام افراد در دو رشته کاشیکاری و آجرچینی دعوت کرد.
مهندس طوفان، رییس سازمان نیز تاکید کرد که با تایید هیات مدیره سازمان، در این زمینه به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای کمک خواهد کرد.
عباس طوفان با اشاره به اهمیت آموزش‌های عملی در زمینه کارهای ساختمانی گفت: متقابلا از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای برای آموزش مهارت‌های لازم در امر ساختمان سازی انتظار کمک و همراهی داریم. همچنین در این مراسم تندیس المپیاد ملی مهارت به مهندس طوفان اعطا شد.
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان نظام مهندسی ساختمان، کمیته امداد و سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری استان کرمان
در جلسه ای که با حضور  عباس طوفان، رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی و علی یحیایی، رییس سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ای با هدف رفع محرومیت و حل مشکلات عمرانی و زیربنایی مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه شهرها و روستاهای کم برخوردار امضا شد.
به گزارش دریافتی پایگاه خبری سازمان نظام مهندسی ساختمان، بر اساس این تفاهمنامه که به منظور ارائه خدمات مهندسی رایگان به قشر محروم جامعه به امضا رسید، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان متعهد شد با اعلام فراخوان، مهندسانی را که مایل هستند به صورت رایگان به مددجویان کمیته امداد و اقشار کم درآمد خدمت‌رسانی کنند، شناسایی و معرفی کند. همچنین هماهنگی و نظارت بر عملکرد مهندسان ناظر و تهیه و ارسال فهرست پروژه‌هایی که از این طریق در سازمان ثبت شده‌اند، بر عهده سازمان قرار گرفت.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;