مانور در مجتمع بزرگ تجاری عبدل‌آباد

 

به گزارش تاسیسات نیوز، پنج گروه از آتش نشانان منطقه 7 عملیات سازمان آتش نشانی تهران به منظور حفظ آمادگی و افزایش توان خود در رویارویی با آتش سوزی درساختمان های بزرگ تجاری، دست به اجرای مانور عملیاتی زدند.


در اولین ساعات بامداد امروز مانوری با حضور آتش نشانان ایستگاه های 81، 96، 35، 22 و تیم نجات 6 و همچنین بالابر، کامیونت حامل دستگاه تنفسی، تانكر آب، نردبان، تشك نجات، خودرو تخصصی تیم نجات درمحل یک مجتمع تجاری بنام پردیس كیان واقع در بزرگراه جوانه، بعد از خیابان گل آذین برگزار شد.


محمد تیمورخانی مدیر منطقه هفت عملیات سازمان آتش نشانی تهران كه در محل مانور حضور داشت، گفت: در طراحی این مانور بخش های مختلفی مانند خاموش كردن آتش سوزی انبار و چندین خودرو در پاركینگ های منفی، عملیات جستجوی محبوسین احتمالی در زیر زمین و طبقات بالا و همچنین عملیات های آبگیری و آب رسانی بود که آتش نشانان تمامی این موارد را به خوبی اجرا کردند.


وی هدف از این مانور را ایجاد هماهنگی بیشتر بین نیروهای عملیاتی در آتش سوزی های گسترده ذکر کرد.


گفتنی است، به منظور شناخت توان عملیاتی آتش نشانان، جمعی از مدیران عملیاتی این منطقه نیز در محل برگزاری این مانور حاضر شده و نقاط ضعف و قوت نیروهای عملیاتی را از نزدیك مشاهده و در جلسه ای بعد از این مانور مورد بحث وبررسی قرار دادند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;