مالیات برای HFC

به گزارش تاسیسات نیوز، با وضع قانون جدید، فرانسه هم به سایر کشورهای اروپایی همانند دانمارک، لهستان، اسپانیا و نروژ در وضع مالیات برای HFC ها می پیوندد.

 

 

 

وزیر اکولوژی و تغییرات فراگیر فرانسه و مسئول محیط زیست این کشور مالیات را به عنوان بخشی از برنامه اقلیمی فرانسه تحت عنوان «یک زمین، یک برنامه» عنوان کرد.

 

 

 

او اضافه کرد: «ما می خواهیم نشان دهیم مبارزه با تغییرات آب و هوایی می تواند منجر به بهبود زندگی روزانه مردم این کشور شود. برنامه اقلیم بخشی از طرح سرمایه گذاری بزرگ تری است که توسط امانول مکرون رئیس جمهور فرانسه اعلام شد؛ تغییرات اکولوژیکی یک اولویت برای دولت جدید اعلام شده است.

 

 

 

با اینکه مقدار مالیات برای HFC ها هنوز مشخص نشده است، دولت فرانسه معتقد است این کار سبب ترویج توسعه جایگزین های هیدروفلوروکربن ها می شود.

 

 

 

مالیات HFC همه بخش ها از جمله تبرید تجاری و صنعتی، تهویه مطبوع و حمل و نقل تبریدی را در بر می گیرد.

 

 

 

طبق برآوردها برای سال 2018، مقادیری که مشمول وضع مالیات می شوند تقریباً 12 میلیون تن معادل CO2 می باشند.

 

 

 

شایان ذکر است اعتبار مالیات برای 25 درصد هزینه لازم برای تغییر تجهیزات به فناوری بدون HFC در نظر گرفته می شود که درها را به سوی فناوری مبرد طبیعی می گشاید.

 

 

 

مالیات HFC بخشی از مالیات گسترده تر کربن است که در بودجه 2018 فرانسه منظور شده است.

 

 

 

هدف از برنامه اقلیم که توسط نخست وزیر فرانسه اعلام شده، پایان دادن به فروش خودروهای بنزینی و دیزلی تا سال 2040 است. این کشور امسال صدور مجوزهای اکتشاف نفت و گاز جدید و استفاده از ذغالسنگ برای تولید برق را تا سال 2022 متوقف می کند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;