لزوم پیوست آموزشی برای اقدامات در حوزه ایمنی پایتخت

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم وجود پیوست آموزش برای اقدامات حوزه ایمنی شهر تهران تاکید کرد.
به گزارش تاسیسات نیوز، احمد صادقی در مراسم بهره برداری از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در قالب دوازدهمین شنبه امید و افتخار، یکی از پیام‌های امیدبخش برای شهروندان افتتاح پروژه‌های حوزه‌های ایمنی شهر و آمادگی در برابر بحران‌های مختلف دانست و افزود: این آمادگی می‌تواند جزو افتخارات مدیریت شهری قلمداد شود.
وی ادامه داد: اقدامات این حوزه یک پروسه مستمر محسوب می‌شود که باید هر روز اقدامات اصلاحی و تکمیلی در آن پیگیری شود تا مردم شاهد زنده بودن و استمرار تلاش‌ها در این حوزه باشند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بی‌تردید اقدامات در حوزه‌های مختلف ایمنی، فصل مشترکی دارد که این فصل مشترک آگاهی‌سازی و آموزش است به شکلی که اگر افتتاح‌های امروز پیوست آموزش نداشته باشد محکوم به شکست است و اگر در کارکردهای خود قرار نگیرند شاهد اتفاقاتی خواهیم بود که در گذشته روی داده است.
صادقی تاکید کرد: اگر گروه دوامی که امروز در مساجد فعال می‌شوند فرهنگ هم‌افزایی بین گروه‌های داوطلب را در دستور کار خود قرار ندهد محکوم به کاری ناتمام است.
وی ادامه داد: درخواست ما این است که کارکرد همه اقدامات تبیین و برای آنها مسیر مشخصی در نظر گرفته شود. اگر قرار است داده‌های لرزه نگاری در همین ساختمان مدیریت بحران شهر تهران باقی بماند و در اختیار سایر مجموعه‌ها قرار نگیرد، افتتاح ایستگاه‌ها و پایگاه‌های مدیریت بحران ضرورتی ندارد و شهروندان نیز طعم خوب ایمنی را نخواهند چشید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;