لزوم طراحي نظام آموزشي جدید در شركت هاي آب و فاضلاب کشور

مدير آموزش منابع انساني شرکت آبفاي كشور بر لزوم طراحي جديد نظام آموزشي در شركت هاي آب و فاضلاب تاكيد كرد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، نوزدهمين جلسه كميته تخصصي آموزش صنعت آب و فاضلاب كشور با حضور پيمان قصري مدير آموزش منابع انساني آبفاي كشور و مديران آموزش برخي شركت هاي آب و فاضلاب سراسر كشور به ميزباني شرکت آبفاي هرمزگان برگزار شد.

 

مدير آموزش منابع انساني شرکت آبفاي كشور گفت: با توجه به بالا بودن هزينه هاي آموزشي، باید مديران آموزش شركت هاي آبفا بيشتر به جنبه هاي تخصصي بودن آموزش ها توجه داشته باشند.

 

قصري همچنين بر لزوم طراحي جديد نظام آموزشي در شركت هاي آب و فاضلاب تاكيد كرد.

 

وي در پايان گفت: هدف از این جلسه انتقال تجربیات و  دانش بوده تا این کمیته بعنوان بازوی اجرای شرکت با نیاز سنجی مشاغل، آموزش نیروهای انسانی ، برگزاری دوره های متعدد و ارزیابی عملکردی شرکت در مسیر توسعه نیروی انسانی شرکت گام بردارد.

 

در ادامه اين جلسه منصور توسلي معاون برنامه ريزي و منابع انساني شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: با توجه به سياست اجراي اصل 44 قانون اساسي و كوچك سازي شركت ها ي آب و فاضلاب، بايد بخش تشكيلات و ساختار سازماني اين شركت ها مورد بازنگري قرار گيرد.

 

وي با اشاره به اينكه توانمندسازی و توسعه منابع انسانی یک رویکرد مدیریتی است ، گفت: کارکنان دارای استعدادهای بالقوه ای هستند که توانمند سازی به بالفعل شدن آن کمک می کند و مدیران با استفاده از سطح توانمند سازی کارکنان می توانند برای بهبود و توسعه توانمندیهای نامطلوب کارکنان و استفاده بهتر از این  منبع سازمانی برای کسب اهداف سازمان  استفاده کنند.

 

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;