لزوم تهیه شناسنامه تاسیسات زیربنایی نواحی صنعتی مازندران

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از تهیه شناسنامه تاسیسات زیربنایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.


 



به گزارش تاسیسات نیوز، مصطفی موسوی در جمع صنعتگران و تولیدکنندگان شهرک صنعتی امامزاده عبدالله(ع) آمل اظهار داشت: در استان 39 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد که با توجه به تعداد آنها و محدودیت منابع، پروژه‌های عمرانی بر اساس اولویت برنامه عملیاتی شرکت در سال 93 و تأمین منابع مورد نیاز اجرا می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: زمان آزمون و خطا سپری شده و دیگر فرصتی برای انجام آن وجود ندارد، بنابراین در اجرای پروژه جدید، زمان و مدیریت منابع مورد تأکید است که با توجه به تورم باید با دقت و برنامه‌ریزی صحیح و نظارت مستمر اجرای پروژه‌های عمرانی را به نتیجه برسانیم.

 

موسوی با اشاره به نقش شرکت‌های خدماتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزود: شرکت‌های خدماتی در واقع نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی و به عنوان چشم و بازوی شرکت هستند و با ارائه نظرات کارشناسی سبب تسهیل روند اجرای برنامه‌ها می‌شود.

 

وی بیان داشت: شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل یکی از بهترین شهرک‌های صنعتی استان و از افتخارات مازندران در بخش صنعت و تولید است که واحدهای خوب و فعالی در آن مستقر هستند.

 

موسوی تصریح کرد: شناسنامه تاسیسات زیربنایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی درحال تهیه است و با اجرای آن تحولی عظیم در انجام پروژه‌ها و نحوه نگهداری زیرساخت‌ها ایجاد می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به تهیه سند تفکیکی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد: سند تفکیکی برای واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی دارد و صنعتگران در دریافت تسهیلات بانکی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند که سند تفکیکی بخشی از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی امامزاده عبدالله(ع) آمل که فاقد سند تفکیکی بوده، آماده شده است و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

پایان پیام /.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;