لزوم استاندارد سازی خدمات مهندسی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، مظاهریان در دومین روز از نوزدهمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان در جزیره کیش گفت: با دیدگاه اعضای نظام مهندسی و تمام شعارها و اهداف ذکر شده در بین سخنان کاندیدهای دوره هفتم می‌توان برنامه سه ساله‌ای را برای شورا و سازمان نظام مهندسی تدوین کرد.

 

 

 

 

وی افزود: سازمان نظام مهندسی شاهد چرخه ای جدید در شورای مرکزی است که انتظارات گسترده اعضا و افکار عمومی و بهره برداران را باید برآورده سازند.

 

 

 

 

مظاهریان تاکید کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم مهندسین از گروه های مرجع جامعه به شمار می‌روند و حساسیت جامعه روی کار آن‌ها زیاد است. جایگاه گروه‌های مرجع توسط عملکرد آنها تعیین می‌شود.

 

 

 

 

معاون ساختمان و مسکن وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: مهندسان به عنوان گروهی از متخصصان حضور گسترده‌ای در بین مردم دارند و با 400 هزار عضو در بین تمامی مجموعه‌های تخصصی مردمی‌تر هستند. لذا مردم از مهندسان انتظار دارند در برابر حوادث و کاستی‌هایی که به وجود می‌آید پاسخگو باشند.

 

 

 

 

مظاهریان به دوره جدید شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: در شورای مرکزی جدید، دوره پرکاری پیش روست و انتظارات جامعه و اعضا از آن‌ها بسیار بالاست. باید با بازنگری، رفتار مهندسی را بازسازی کرد و وظیفه سنگین نمایندگی جامعه مهندسی را بپذیرند.

 

 

 

 

وی افزود: سازمان نظام مهندسی باید نماد شفافیت باشد و این گونه می‌تواند اهداف قید شده در قانون را محقق سازد.

 

 

 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:استانداردسازی خدمات مهندسی بیشترین انتظار ما از شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان است و نحوه نظارت بر آن‌ها و مبانی قیمت‌گذاری نیز در این خصوص باید مورد بازنگری قرار گیرد.

 

 

 

 

وی ابراز امیدواری کرد در دوره جدید دغدغه‌های عمومی به یک خواسته انسجام یافته تبدیل شود.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;