لزوم استاندارد سازی تاسیسات دوایر دولتی و خدماتی

مشاور شرکت ملی گاز ایران از منطبق نبودن تاسیسات و موتورخانه های داویر دولتی، دستگاههای اجرایی و خدماتی با استانداردهای جاری خبر داد و گفت: صرفه جویی را باید از این بخش ها آغاز کرد.


 


به گزارش تاسیسات نیوز، ‘میثم ریاحی’ در همایش آموزشی تنظیم و بهینه سازی سوخت موتورخانه ها و تاسیسات اداری استان سمنان افزود: با ارزیابی صورت گرفته در بیش از 800 ساختمان اداری، بیمارستان، آموزشی مشخص شد که 74 درصد ساختمان موتورخانه ها، 42 درصد چیدمان تجهیزات، 31 درصد خط سوخت، بیش از 40 درصد مشعل ها، 42 درصد دیگها و 46 درصد ظرفیت حرارتی دیگ ها و مشعل ها و نیز بیش از 55 درصد دودکش ها با استانداردهای موجود انطباق ندارند.

 

وی با ارائه راهکارهای اساسی برای افزایش راندمان تاسیسات، افزایش راندمان احتراق، راندمان دوره ای و راندمان سالیانه و تاثیر معاینات فنی بر کاهش مصرف سوخت را مورد تاکید قرار داد و گفت: با منطبق شدن موتورخانه های مذکور با استانداردهای لازم موفق شدیم مصرف سوخت را حدود 24.3 درصد کاهش دهیم.

 

مشاور شرکت ملی گاز ایران بر تلاش دستگاههای اجرایی و خدماتی برای رعایت استانداردهای لازم در تاسیسات گرمایشی برای صرفه جوئی در مصرف انرژی تاکید کرد.

 

همایش آموزشی تنظیم و بهینه سازی سوخت موتورخانه ها و تاسیسات اداری با حضور نمایندگان انرژی و مسئولین موتورخانه دستگاههای اجرائی در شرکت گاز استان سمنان برگزار شد.

 

به گفته ‘علیرضا شریفی نژاد’ معاون امور بهره برداری شرکت گاز استان سمنان این همایش در قالب مصوبات شورای فنی استان و تاکید شورای اداری سمنان با هدف کمک به ارتقای دانش فنی ادارات، ایجاد بهبود در روش ها، صرفه جوئی و مصرف بهینه گاز برگزار شد.

پایان پیام /.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;