لازمه آینده‌پژوهی و توسعه‌ پایدار معماری نوین

رئیس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان گفت: لازمه آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه‌ پایدار معماری نوین استفاده مناسب از تجارب کارآفرینان، مدیران و معماران موفق است.
به گزارش تاسیسات نیوز، سجاد محمد یارزاده در نشست انگیزشی تجارب موفق معماری داخلی با عنوان «شوق زندگی شیرخوارگاه آمنه» ضمن تاکید بر اعتماد به نفس، تمرین و کار تیمی در تعالی هنر صنعت معماری داخلی، هدف اصلی برگزاری این نشست را معرفی و بهره‌برداری هوشمندانه مخاطبان از تجربه‌های موفق و الگوهای زرین معماری کشور و شناسایی ویژگی‌های آثار معماری معاصر عنوان کرد و گفت: اگر می‌خواهید به عنوان یک معمار موفق و مطرح باشید باید با حضور در کارگاه‌ها و کارورزی‌های گوناگون معماری را تجربه و بررسی کنید.

رئیس دانشگاه استاد فرشچیان خاطرنشان کرد: لازمه آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه‌ پایدار معماری نوین استفاده مناسب از تجارب کارآفرینان، مدیران و معماران موفق است.

* پیوند صنعت و دانشگاه تقویت شود
صمد سلیمان‌زاده، سازنده برج پارس در این برنامه، گفت: برای دستیابی به افق‌های طلایی در عرصه معماری لازم است تا پیوند صنعت و دانشگاه تقویت شود و امید در تفکر و زندگی دانشجویان جریان یابد. این، توانایی یک دانشجو را نشان می‌دهد که بتواند در هر فضایی عملکرد مثبت و حس خوب را برای خود و دیگران باقی بگذارد.
 سازنده برج پارس به دانشجویان توصیه کرد: دانشجویان معماری پایدار و ساختمان‌های هوشمند را با رویکرد مدیریت مصرف انرژی در ساختمان‌های سنتی و عملکرد دانش‌بنیان را سرلوحه فعالیت‌های شغلی خود قرار دهند.

وی ضمن تاکید بر لزوم بهره‌گیری از نوآوری‌ها و فناوری‌های علمی روز دنیا و تقویت معماری ایرانی در عرصه ساختمان، گفت: یک معمار موفق نباید به حجم کار توجهی داشته باشد و تخصص خود در هر فضایی را اجرایی کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه هنرهای اسلامی- ایرانی استاد محمود فرشچیان، نخستین نشست از سلسله نشست‌های انگیزشی تجارب موفق معماری داخلی با تلاش و پیگیری دانشگاه هنرهای اسلامی- ایرانی استاد محمود فرشچیان در راستای فرهنگ‌سازی و تبیین شیوه‌نامه استاد شاگردی و تقویت رویکرد پیوند صنعت و دانشگاه با حضور کارشناسان، معماران، اساتید، دانشجویان و کارآفرین نمونه صنعت ساختمان در دانشگاه هنرهای اسلامی–ایرانی استاد محمود فرشچیان برگزار شد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;