قیمت انواع کولر آبی در بازار چقدر است

فصل سرما آمده و همه به دنبال این هستند که سیستم سرمایشی خانه خود را راه اندازی کنند. بسیاری نیز به دنبال این هستند که سیستم سرمایشی جدید برای خانه خود خریداری کنند، اما شاید اطلاعات زیادی از قیمت انواع کولر آبی نداشته باشند که در اینجا قیمت برخی از آنها را آورده ایم.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، کولرهای آبی یک از محبوبترین وسیله های سرمایشی در بین مردم ایران می باشد در این مقاله سعی شده علاوه بر معرفی کولر آبی و انواع کولر آبی پوشالی و سلولزی و پورتابل و… به شناخت تمامی فاکتور های خرید کولر آبی و نکات مهمی که در انتخاب مناسب باید به آن توجه داشت بپردازیم.
امروزه کولرهای آبی همسو با پیشرفت تکنولوژی روز قرار گرفته و قابلیت های خود را متناسب با نیاز و راحتی کاربران همگام ساخته است با نزدیک شدن به فصل تابستان همه ی ما به فکر انتخاب کولر آبی مناسبی هستیم که فضای محیط را برای مان لذت بخش کند به همین دلیل تصمیم گرفتیم به معرفی انواع کولرهای آبی و فاکتورهایی که برای خرید باید در نظر داشته باشیم بپردازیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم .
کولر آبی سلولزی
کولرهای سلولزی یکی از جدیدترین نوع کولرهای آّبی هستند که کارکرد آن دقیقا مانند کولر آبی پوشالی است و تنها تفاوت عمده آن با کولر آبی پوشالی در نوع پد مورد استفاده در کولر می باشد در کولر های سلولزی به جای استفاده پوشال از پدهای سلولزی برای ایجاد سرمایش استفاده می شود.
پدهای سلولزی از ساختار یکنواخت با ورقه های موج دار و نازک سلولز تشکیل شده اند که سطح تماس میان آب و هوای عبوری بسیار بالا بوده و همین عامل سبب انتقال جریان بهتر هوا به فضای خانه می شود.
مزایا کولر آبی سلولزی
با جذب آب بالا که سبب سی درصد خنک کنندگی بیشترشده و استحکام بالای آن موجب استقبال همگان از این نوع کولر آبی شده است.
این پدها از ورود گرد و غبار و آلودگی هوا به داخل محیط جلوگیری می کند و این ویژگی به خصوص برای کسانی که بیماری تنفسیدارند یا به سلامتی خود و کودکانشان در پیشگیری ازابتلا به بیماریهای تنفسی از جمله آسم اهمیت می دهند بسیار مناسب است.
همچنین این پدها خاصیت ضد قارچی دارند و از ورود باکتری و میکروب ها به فضای محیط جلوگیری می کند.
صدای کمتری دارند.
درای استحکام بدنه ی بالا هستند.
با برخوردار بودن از ویژگی خودشویی سبب به تعویق انداختن ایجاد رسوب می شود که خود در عمرمفید پد اثر گذار است.
به دلیل ساختار منسجم و همگون ، تمامی قسمت های پوشال یکنواخت خیس می شوند و هیج جایی از آن خشک یا انباشته شده از آب باقی نمی ماند.
 قیمت انواع کولر آبی در بازار به شرح زیر هستند:

قیمت کولر آبی

قیمت کولر

منبع باشگاه خبرنگاران جوان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;