قبول ضمانت پروانه اشتغال مهندسین

دادگاه

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان گیلان گفت: از این پس پروانه اشتغال مهندسان سازمان نظام مهندسی گیلان به عنوان ضمانت در دادگاه‌ها پذیرش می‌شود.

 

 

 

 

 به گزارش تاسیسات نیوز هادی الماسی در نشست هم‌اندیشی مهندسان عضو در دفتر نمایندگی بندرانزلی اظهار کرد: تاکنون نشست‌هایی در تالش، لنگرود، صومعه‌سرا و لاهیجان با حضور اعضای سازمان برگزار شده است. وی گفت‌وگوی مستقیم با مهندسان عضو شهرستان‌ها برای آشنایی با نظرات، پیشنهادها و انتقادهای مهندسان را از اهداف برگزاری نشست‌های مذکور برشمرد.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان،افزود: در یک سال اخیر در زمینه اختیارات نمایندگی‌ها به عنوان یک اداره مستقل گام‌های خوبی برداشته شده است. وی بیمه‌های مهندسان و برطرف شدن مشکلات آنها، راه‌اندازی دفاتر جدید در شهرستان‌ها، ساخت ساختمان برای نمایندگی شهرستان‌ها، اجرای قانون ارجاع نظارت کار و شناسنامه فنی ملکی را از جمله اقدام‌های موثر برشمرد.

 

الماسی با تصریح بر اینکه افزایش تعرفه خدمات مهندسی طی دو مرحله در یک سال از دیگر فعالیت‌های سازمان نظام مهندسی در سال گذشته بوده است، خاطرنشان کرد: از این پس پروانه اشتغال مهندسان به عنوان ضمانت در دادگاه‌ها پذیرش می‌شود. وی با اشاره به جلسه هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان گیلان و هیئت رئیسه نمایندگی شهرستان بندر انزلی یادآور شد: در این جلسه پیرامون توسعه ساختمان نمایندگی و تامین اعتبار برای خرید زمین غرب نمایندگی فعلی و برطرف شدن مشکلات سیستم اداری این نمایندگی تصمیماتی اتخاذ شد.

 

رئیس دفتر نمایندگی بندرانزلی نیز در نشست مذکور با اشاره به عملکرد مثبت اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان، افزایش تعامل و ایجاد فضای همفکری و مشورت را زمینه‌ساز رشد و توسعه عملکرد مثبت این سازمان برای رسیدن به اهداف حرفه‌ای مهندسان دانست. شهرام نواری خاطرنشان کرد: امیدواریم با گسترش فعالیت‌ها در حوزه رفاهی و ورزشی نیز شاهد ارائه خدمات به اعضا در شهرستان به ویژه بندرانزلی باشیم.

 پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;