قاتل خاموش حریف زوج جوان نشد

به گزارش تاسیسات نیوز، بی توجهی به هشدارهای سازمان آتش نشانی مسمومیت زوج جوان را با گاز مونواکسید کربن در پی داشت.


در پی تماس مرد جوان با سامانه 125 مبنی بر احتمال گاز گرفتگی اهالی خانه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 16:12 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 81 را به خیابان نعمت آباد، خیابان طالقانی اعزام كرد.


علی دارابی فرمانده ی آتش نشانان حاضر در محل حادثه در این باره گفت: در یك منزل مسكونی واقع در طبقه اول یك ساختمان 2 طبقه دو شهروند به نام های اصغر -ع 34 ساله و رقیه -ر 23 ساله با توجه به شواهد صحنه دچار مسمومیت ناشی از گاز مونواکسید کربن شده بودند.


وی ادامه داد: با توجه به اینکه برادر صاحبخانه با عدم پاسخگویی آنان مواجه شده بود درب چوبی را شکسته و وارد خانه شده بود و وسایل گرمایشی موجود در محل را پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی خاموش کرده بود.


فرمانده آتش نشانان تصریح کرد: ناجیان 125 به سرعت اقدام به قطع جریان گاز كرده و پس از گشودن درب و پنجره ها اقدام به جابجایی مصدومان به فضای باز كردند و پس از انتقال مصدومان به مراكز درمانی توسط امدادگران اورژانس به ماموریت خود پایان دادند.

دارابی علت این حادثه را نصب غیر استاندارد دستگاه بخاری گاز سوز و عدم استفاده از دودكش مناسب و عدم نصب كلاهك استاندارد منجر به انتشار گاز co در داخل منزل مسكونی اعلام کرد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;