قاتل خاموش به راننده هم رحم نکرد

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه خبری 125، به دنبال مراجعه حضوری شخصی به ایستگاه 76 آتش نشانی و اعلام این حادثه، بلافاصله آتش نشانان این ایستگاه به محل حادثه در کیلومتر 17 بزرگراه تهران کرج، به سمت تهران راهی شدند.

 

 

داود کرمی رئیس ایستگاه 76 آتش نشانی دراین مورد اظهار داشت: هنگامی که به محل حادثه رسیدیم مشاهده شد که یک دستگاه کشنده کامیون در کنار بزرگراه متوقف است وفردی در داخل اتاقک حضور دارد.

 

 

وی ادامه داد: آتش نشانان بعد از گشودن در کامیون با پیکر بی جان مردی حدودا 50 ساله روبرو شدند که علائم گاز گرفتگی در او کاملا مشهود بود.

 

 

وی افزود: نیروهای عملیات بی درنگ راننده را از داخل اتاقک کامیون بیرون آوردند که پس از تأیید فوت وی توسط عوامل اورژانس، جسد او به عوامل انتظامی تحویل شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.

 

 

این رئیس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به این که یک کپسول پیک نیکی درداخل اتاقک کامیون وجود داشت، در خصوص علت وقوع این حادثه گفت: بررسی های اولیه نشان داد که این حادثه بر اثر نشت گاز منوکسیدکربن(Co) از کپسول پیک نیکی روشن در محیط بسته و استفاده نادرست از این وسیله برای گرم کردن فضای اتاقک رخ داده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;