راه اندازی مبرد R32 توسط میتسوبیشی

به گزارش تاسیسات نیوز، Mitsubishi Electric از سال 2017 مبرد R32 را در کلیه محصولات پمپ حرارتی و تهویه مطبوع خود درانگلستان وارد می کند.

 

 

این شکرت همانند بسیاری از رقبای خود در خاور دور و استرالیا تهویه مطبوع هایی با استفاده از R32 تولید کرده که جایگزینی برای R410A با GWP کمتر و عاری از اوزون می باشد؛ اما تاکنون این سازنده ژاپنی در مورد اهداف خود برای اروپا خاموش بوده است.

 

 

حال نشان داده شد این شرکت با محصولات جدید خود با رقیب اصلی خود یعنی دایکین که پشیگام R32 وارد مبارزه شده است. این مبارزه شامل حرکت به سمت R32 در سری های M محصولات مسکونی Mitsubishi Electric و سری P تجاری برای تهویه مطبوع و پمپ های حرارتی Ecodan می باشد.

 

 

تنها محصولات VRF Mitsubishi Electric برای مدتی روی R410A می مانند، اگرچه نسخه R32 شرکت اخیرا هیبرید مبرد/آب Multi HVRF را در سال 2017 رونمایی می کند.

 

 

مارتین کراوفورد مدیر VAR شرکت Mitsubishi Electric می گوید: علیرغم فشار بالاتر و اشتعال پذیری ناچیز، R32 مبرد نسل آینده و جایگزین خوبی برای R410A به شمار می آید. میلیون ها واحد R32 در ژاپن و آسیا نصب شده است.



این مبرد یک ماده تک جزئی است و همین مساله استفاده مجدد، بازیافت و کار با آن را ساده تر می سازد، جدا نمی شود و راندمان بیشتری نسبت به R410A دارد.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;