بکارگیری فناوریهای نوین در صنعت ساختمان های اصفهان

یک عضو اتحادیه سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی استان اصفهان بر ضرورت نو آوری و بکارگیری فناوری های نوین در صنعت ساختمان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، حسین صادقی قوام آبادی با اشاره به اینکه داشتن مسکن مناسب برای هر خانواده ایرانی از حقوق مسلمی است که در قانون اساسی کشور به آن تصریح شده است اظهار داشت: رسالت دولت نیز فراهم کردن زمینه برخورداری خانواده ها از این حق است که با تعامل برخی نهادها و ارگان ها از جمله بانک مسکن و یا شرکت هایی نظیر گروه سرمایه گذاری مسکن محقق می شود.
این فعال صنعت ساختمان همچنین بر ضرورت استفاده بهینه از توان علمی متخصصان صنعت ساختمان و تعامل گسترده تر با دانشگاهیان در جهت جایگزینی روش های سنتی با روش های نوین تاکید کرد و گفت: امروزه رسالت دست اندرکاران صنعت ساختمان نهادینه کردن روش های نوین و استاندارد و اهتمام به نو آوری در ساخت و ساز با هدف کاهش هزینه ها، مقاوم سازی، سازگاری مصالح و طرح بناها با شرایط اقلیمی منطقه، زیبایی ساختمان ها و کاهش مدت زمان ساخت است.
صادقی در ادامه بخش مسکن را موتور محرکه اقتصاد هر کشور عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه رکود و یا رونق مسکن تاثیر مستقیمی بر اقتصاد کشور دارد، دست اندرکاران و فعالان بخش مسکن مسئولیت مهمی بر عهده دارند و باید بکوشند با ایفای نقش و مسئولیت مهم خود به رونق اقتصادی کشور کمک کنند.
این کارشناس با تاکید بر لزوم توجه جدی به ارتقاء کیفیت ساختمان سازی در کشور ابراز امیدواری کرد : در طرح های فعلی و آتی این شرکت شاهد افزایش سطح کیفی ساخت و ساز باشیم به گونه ای که طرح های انبوه سازی و ساختمان های ایجاد شده از هر جهت شایسته نام استان اصفهان و ساکنان این منطقه مهم گردشگری کشور باشند.
منبع گیتی آنلاین
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;