فقدان سیستم سرمایشی در اکثراتوبوسهای حمل و نقل عمومی مشهد

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی،معاون بهره‌برداری سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: حدود 60 درصد از ناوگان اتوبوسرانی فاقد کولر و سیستم سرمایشی می‌باشند.
هادی خورشاهی افزود: کل ناوگان اتوبوسرانی مشهد دو هزار و 595 دستگاه است که هزار و 534 دستگاه از این تعداد فاقد کولر و سیستم سرمایشی هستند.
وی با بیان اینکه اغلب اتوبوسهای فاقد کولر و فرسوده هستند، افزود: حدود 300 دستگاه از این تعداد در حال خارج شدن از خط و فروش از طریق مزایده هستند.
خورشاهی ادامه داد: ابتدای سال جاری 67 دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی شد و تا پایان تابستان نیز 33 دستگاه دیگر تحویل داده می‌شوند.
وی تصریح کرد: بیش از 70 درصد از اتوبوسهای جدید در مناطق کم برخوردار به کارگرفته شدند.
خورشاهی خاطرنشان کرد: همچنین قرارداد خرید 100 دستگاه اتوبوس اسکانیا یورو سه نیز منعقد و مقرر شده است این تعداد تا پایان سال وارد ناوگان شوند.
وی با اشاره به اینکه این تعداد اتوبوس در خط سوم بی‌آرتی (تندرو) به کارگرفته خواهند شد، افزود: این خط به طول 25 کیلومتر حد فاصل بلوار مصلی تا بلوار امامیه واقع در قاسم آباد را پوشش می‌دهد.
خورشاهی ادامه داد: این خط تا پایان سال جار به بهره‌برداری می‌رسد.
بطور متوسط روزانه یک میلیون و 300 هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد جا به جا می‌شوند.

 

پایان خبر/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;