عضو شورای شهر پیشنهاد تعطیلی ساخت و ساز پلاسکو را داد

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، ناهید خداکرمی در تذکری به شهردار تهران، در صحن شورای شهر درباره ساخت و ساز در ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: این ساختمان برای احداث دوباره اصلا پروانه نداشته است و برایم جای تعجب دارد که چطور ساخت و ساز در پلاسکو با این حجم انجام گرفته و تعطیل نشده است بنابراین باید فعلا ساخت پلاسکو تا گرفتن پروانه تعطیل شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت دوباره ساختمان پلاسکو بدون پروانه انجام گرفته است، گفت: ساخت و ساز در پلاسکو باید فعلا تعطیل شود.
به گزارش تاسیسات نیوز، ناهید خداکرمی در تذکری به شهردار تهران، در صحن شورای شهر درباره ساخت و ساز در ساختمان پلاسکو، اظهار داشت: این ساختمان برای احداث دوباره اصلا پروانه نداشته است و برایم جای تعجب دارد که چطور ساخت و ساز در پلاسکو با این حجم انجام گرفته و تعطیل نشده است بنابراین باید فعلا ساخت پلاسکو تا گرفتن پروانه تعطیل شود.
وی در ادامه به نقص‌های سایت شهرداری تهران اشاره کرد و گفت:‌این سایت باید معرف شهر تهران باشد ولی هیچ اطلاعاتی در مورد تهران اعم از جمعیت و آب و هوا در آن درج نشده است. از طرفی چشم انداز شهرداری تهران در این سایت قابل مشاهده نیست و چندین بار نیز در این زمینه تذکر شفاهی داده‌ایم.
این عضو شورای شهر تهران ادامه داد:‌ همچنین اطلاعات دموگرافیک وضعیت سلامت شهروندان در سایت شهرداری بارگذاری نشده است در صورتی که این مساله باید بر اساس بند ۳ ماده ۶۸ برنامه پنجساله سوم شهرداری که در سال ۹۷ تصویب شده است، انجام می‌گرفت.
خداکرمی خاطرنشان کرد: علیرغم یادآوری  تذکر کتبی تا کنون نسبت به انتشار اطلاعات دموگرافیک سلامت شهروندان اقدام نشده است و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر اطلاعات مورد نظر در سایت شهرداری بارگذاری شود.
منبع خبرگزاری فارس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;