عضويت در انجمن صنعت تاسيسات ايران

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر گيتي پسند، انجمن صنعت تاسيسات ايران يكي از قديمي ترين تشكل هاي صنعتي و مهندسي كشور ايران است كه در سال ۱۳۵۱ تاسيس و فعاليت هاي تحقيقاتي و نظارتي خود را آغاز نمود.




تلاش به منظور ارتقاي سطح كيفي توليدات صنايع تاسيساتي از راه هاي مختلف از جمله همكاري با سازمان استاندارد كه تاكنون به تدوين ده ها استاندارد وسايل و دستگاه هاي تاسيساتي شده است، همكاري با مقامات مسئول در رشته تاسيسات و اقدام به تشكيل دوره هاي آموزشي كاربردي اين رشته از جمله دستاوردهاي اين انجمن بوده است.

 

 

 

امير هوشنگ عاشقان نژاد مدير پشتيباني و نظارت فني گروه با اعلام اين خبر اظهار داشت: گروه صنايع از ابتداي دي ماه ۹۵ به عضويت اين انجمن درآمد و مجوز استفاده از گواهي نامه و مهر اين انجمن را به دست آورده است.

 

 

 

وي افزود: عضويت گيتي پسند در اين انجمن تخصصي نيز يكي از افتخارات اين گروه بوده و جهت حضور پررنگ تر در برخي مجامع تخصصي و كاربردي و نمايشگاه ها موثر خواهدبود.

 

 

 

مدير پشتيباني و نظارت فني گروه در پايان خاطر نشان كرد: همچنين اين انجمن به اعضاي خود مجوز استفاده از مهر عضويت در مكاتبات رسمي را نيز صادر كرده است كه اعتبار بيشتر اعضا را به همراه دارد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. خدمات لوله کشی تهران پایپر می گوید

    سلام , شرایط عضویت در انجمن تاسیسات چگونه است / با تشکر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;