عرضه تولیدات کارآفرین برتر

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت تاچی به عنوان کارآفرین برتر، تولیدکننده انواع پکیج شوفاژ دیواری در چهار تیپ مختلف، رادیاتور آلومینیومی در سه مدل آریو، تورینو و آتریسا و کولرگازی در سه مدل دیواری، سقفی و ایستاده است.





شرکت تاچی موفق به کسب گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO ۹۰۰۱، گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت زیست‌محیطی ISO ۱۴۰۰۱، گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ISO ۱۸۰۰۱، گواهینامه استاندارد مدیریت رسیدگی به شکایات و رضایت مشتری ISO ۱۰۰۰۲، گواهینامه استاندارد مدیریت اندازه‌گیری و ارزیابی ISO ۱۰۰۰۴، گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی و گواهینامه استاندارد کیفیت اروپا CE شده است.

 

 

 

 

رسالت وجودی شرکت تاچی، ایجاد سازمانی است مبتنی بر مشتری مداری و احترام به حقوق مسلم آنان ،در راستای تحقق اهداف بلند مدت شرکت و اعتقاد به این امر که تمام اعتبار یک سازمان به وجود مشتریان آن میباشد. ایجاد سود آوری در کنار افزایش رضایتمندی مشتریان در تمامی فعالیت‌های مربوط به فروش و خدمات پس از فروش سیستم های گرمایش و سرمایش تنها رمز بقا و برتری سهم بازار شرکت تاچی به شمار میرود. این امر محقق نخواهد شد مگر با رهبری این بازار، از طریق رقابتی سالم و کسب رضایت مشتری بصورت متداوم که شرکت تاچی با عرضه محصولاتی با کیفیت جهانی و ارائه کامل ترین خدمات تخصصی در صنعت سرمایش و گرمایش کشور گام مهمی را جهت نیل به اهداف بلند مدت شرکت برداشته است.

 

 

 

 

در شرکت تاچی، یک سیاست و فلسفه ساده کاری دنبال می شود.

 

 

 

استفاده از استعداد و فن آوری های خود برای خلق ایده ای برتر که محیط زندگیمان را، مکان بهتری می سازند.

 

 

 

کارکنان ما هر روز این فلسفه را بی کم و کاست در کار خود اجرا می کنند.

 

 

 

مدیران ما در اقصی نقاط ایران به دنبال استعدادهای برتر می گردند، و منابعی را که برای شکوفا شدن به آنها نیاز دارند در اختیارشان می گذارند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;