عرضه‌کننده محصولات نیم‌ساخته مسی

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت مس آلیاژ خاورمیانه با نام تجاری گروه بازرگانی مکاکو در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ساختمان و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی حضور داشت.

 

 

 

 

شرکت مس آلیاژ خاورمیانه با تجربه عرضه انواع محصولات نیم ساخته مسی را دارد و همواره بر آن بوده که سهم خود را در راستای حمایت از تولیدات داخلی کشور و ترغیب صنایع فعال کشور به استفاده از کالای با کیفیت ایرانی به جای محصولات وارداتی بی‌کیفیت ایفا کند.





همچنین این شرکت با هدف توسعه فعالیت‌های خود همکاری گسترده با شرکت‎های تولیدی داخلی مخصوصا شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان را در دستور کار خود قرار داده تا محصولات با کیفیت مسی و برنجی اعم از لوله، ورق، کویل، میل‌گرد، باسبار و سایر مقاطع مشابه ساخت داخل را عرضه کند.

 

 

 

 

یکی از دغدغه‌های اصلی فعالان عرضه تولید و صنعت تأمین مواد اولیه مرغوب با قیمت مناسب و در سریعترین زمان ممکن می‌باشد. در همین راستا، شرکت بازرگانی مس آلیاژ خاور میانه با نام تجاری گروه بازرگانی مکاکو با هدف عرضه محصولات اولیه مسی و آلیاژهای مس مرغوب و با کیفیت و با پایین‌ترین قیمت و قابلیت دسترسی در کوتاهترین زمان به صنعتگران گرامی مفتخر است در خدمت تولیدکنندگان محترم باشد.

 

 

 

 

هدف اصلی گروه بازرگانی مکاکو خدمت به صنعتگرانی است که با دغدغه کمک به اعتلا و ارتقای اقتصاد کشور عزیزمان پا در عرصه تولید گذاشته‌اند.

 

 

 

این مجموعه همچنین آمادگی کامل جهت تامین و ارائه کالاهای زیر را دارد:

 

 

– تهیه و توزیع لوله و اتصالات مسی

 

– عایق الاستومری (حرارتی و برودتی و صدا) ،چسب عایق،نوار درزگیر عایق و نوار پرایمر

 

– کابل برق ساختمانی و تاسیساتی و صنعتی، شیلددار به صورت کلاف و قرقره

 

 

– کانال های فلکسی بل ساده و عایقکاری شده

 

 

– تهیه و توزیع لوله و اتصالات مسی

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;