ظریف در زاینده رود

zayandeh-rood


به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از روزنامه دنیای اقتصاد، دکتر محمد جواد ظریف وزیر محترم امور خارجه و چهره محبوب این روزهای ایران در دوران پساتحریم، دولت را موظف کرد تا مشکل زاینده رود یکی دیگر از سرمایه های ملی را بررسی و راهکار های مناسب را اجرا کنند.

وزیر امور خارجه در سفر به اصفهان گفت: آب، موضوعی ملی است و همگان باید به آن به‌عنوان موضوعی ملی نگاه کنند.

محمدجواد ظریف گفت: بزرگ‌ترین اولویت توسعه استان اصفهان بحث آب است و با توجه به تاکید ویژه دولت تدبیر و امید بر بحث رودخانه زاینده‌رود، تاکنون چند جلسه دولت به بحث درباره رودخانه زاینده رود اختصاص داده شده است.

وی با ابراز خرسندی از استفاده آب توسط کشاورزان ادامه داد: بسیار خوشحال هستیم که کشاورزان این استان برای کشت پاییزه خود می‌توانند از آب رودخانه زاینده‌رود استفاده کنند.

ظریف با اشاره به جریان دوباره زاینده رود در آینده نزدیک افزود: امیدواریم مردم بتوانند علاوه‌بر بهره‌برداری برای مصارف و نیازهای شرب، کشاورزی و صنعت از زیبایی‌های آن نیز بهره‌مند شوند.

وزیر امور خارجه در پایان گفت: نه‌تنها در اصفهان که در جای جای کشور با موضوع آب روبه‌رو هستیم و یکی از اولویت‌های دولت که اقدامات جدی برای آن اجرا شده، موضوع آب است که در زمینه آن چند وزارتخانه درگیر هستند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;