ظرفیت تولید برق نیروگاه گچساران اعلام شد

به گزارش تاسیسات نیوز، طرح احداث نیروگاه برق سیکل ترکیبی گچساران که هشت سال پیش به عنوان مصوبه سفر دولت پیش بینی شده بود، هفته گذشته در شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد تصویب شد.

 

 

 

طرح ساخت نیروگاه برق گچساران از سال‌های گذشته مصوبه هیات وزیران را نیز اخذ کرده است.

 

 

 

سید نقی نشاطی فر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که طرح صنعتی نیروگاه برق گچساران باهدف تأمین و تقویت شبکه برق کشور و استان در زمینی به مساحت 40 هکتار در منطقه لیشتر گچساران اجرا می‌شود.

 

 

 

 

وی بیان کرد که برای ساخت این طرح با اشتغالزایی حدود 300 نفر، اعتباری افزون بر 25 هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

 

 

 

نشاطی فر با اشاره به تلاش‌های نماینده محترم مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای اجرای شدن ساخت این نیروگاه تصریح کرد که ظرفیت‌های بالایی برای توسعه صنعتی شهرستان نفت‌خیز گچساران وجود دارد.

 

 

 

مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد که پس از احداث کارخانه لاستیک و تایر خودرو این دومین طرح صنعتی بزرگ است که با پیگیری‌های نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و همکاری مدیران اجرایی در راستای توسعه صنعت و اشتغال و خدمت بی منت عملیات آن به‌زودی اجرایی خواهد شد.

 

 

 

 

این کارشناس صنعت اظهار امیدواری کرد که در سایه برنامه ریزی مطلوب مدیران بخش صنعت کهگیلویه و بویراحمد و همکاری و همت مسئولان اجرایی ساخت طرح‌های بزرگ صنعتی نظیر نیروگاه برق گچساران در سطح شهرستان‌های این استان تداوم باید.

 

 

 

شهرستان 120 هزارنفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد بالاترین نرخ بیکاری را دارد.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;