طرح کوبیسم برای حمام با شیرهای Honesty شرکت کوهلر

طرح کوبیسم برای حمام با شیرهای Honesty شرکت کوهلر

شیر با طرح کوبیسم

مجموعه شیرهای آبHonesty از شرکت کوهلر با زوایای موج دار و گوشه های نازک، یک طرح مربعی جدید برای حمام عرضه می کند. خطوط براق و هوا دهنده سیفونی آن یک طرح یکپارچه، با قابلیت شستشوی آسان ایجاد می کند که آن را یک گزینه کامل برای کاربردهای مسکونی و هتل داری می سازد.

جولی کوبر مدیر تولید شیرهای کوهلر می گوید: “خط Honesty یک محصول با کیفیت بالا با طراحی بسیار مدرن به تناسب تنظیمات مختلف ارایه و یک حمام مطابق با نیازهای مختلف مشتریان و هتل داران با یک قیمت مناسب فراهم می کند.”

شیر با طرح کوبیسم

مانند همه شیرهای کوهلر، خط Honesty از مواد درجه یک برای دوام مطمئن ساخته شده و با یک سری بادوام در برابر خوردگی و کدر شدن مقاوم است. Honesty با برچسب WaterSence حداقل 30 درصد کمتر از شیرهای 2.2 gpm استاندارد آب مصرف می کند و در عین حال با دستورالعمل های اجرایی دقیق مطابقت دارد.

درباره شرکت کوهلر

شرکت شیرهای کوهلر یک سازمان جهانی و بخشی از گروه آشپزخانه و حمام کمپانی کوهلر است. این شرکت با واحدهای صنعتی خود در آمریکای شمالی، چین، مصر، انگلستان و فرانسه یک تولید کننده پیشگام در زمینه شیرهای حمام و آشپزخانه، محصولات دوش و لوازم جانبی تزیینی با نام های تجاری Kohler, Mira, Jacob Delfan, Rada است.

شرکت در سال 1873 تاسیس شده و مقر آن در کوهلر، ویسکانسین است، شرکت کوهلر یکی از قدیمی ترین و بزرگترین شرکت های خصوصی آمریکا متشکل از بیش از 30000 شریک و همکار است و با بیش از 50 مکان تولید در سراسر جهان، یک پیشروی جهانی در تولید محصولات آشپزخانه و حمام، موتور و سیستم های قدرت، مبلمان برتر، کابینت و کاشی؛ و صاحب دو نمونه از بهترین هتل های پنج ستاره و تفریح گاه های خلیج در کوهلر و سنت اندروز اسکاتلند به شمار می آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;