طرح هایی در یک سمینار تخصصی

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خانه خبر سوپر پایپ، این شرکت با همکاری ویلوی آلمان ، سمینار تخصصی پمپ در تاسیسات ساختمانی را برگزار کرد.


این سمینار تخصصی با هدف آشنایی مهندسان مشاور، کارشناسان و متخصصان ایرانی با آخرین دستاوردها و تولیدات نوین صنعت پمپ از رهگذر معرفی محصولات و خدمات شرکت ویلو برگزار شد.

 

به همین منظور سخنرانی‌هایی با محوریت کاربری پمپ‌های ویلو، مجموعه‌ بوستر پمپ‌های ویلو، پمپ‌های سیرکولاتور و نرم‌افزار انتخابی پمپ ویلو ارایه شد.

 

در ابتدای سمینار مهدی یوسفی مدیرفروش و بازاریابی شرکت سوپر پایپ گفت: مجموعه تولیدات و خدمات ارایه شده توسط شرکت ویلو به عنوان راهکاری جامع برای پاسخ‌گویی به چالش‌های صنعت ساختمان و به ویژه پروژه‌های مسکونی و تجاری مطرح است.

 

مهدی یوسفی تصریح کرد: بهره‌گیری از این تولیدات و خدمات، شیوه‌ای مناسب برای مرتفع کردن بسیاری از مشکلات حوزه آب و انرژی در کشور است.

 

در ادامه عامر مقبل مدیرمنطقه ای خاورمیانه ویلو توضیحات بیش‌تری در مورد شرکت ویلو و شعبه ویلو در خاورمیانه در امارات متحده عربی و حوزه فعالیت آن در کشورهای ایران ، مصر ، امارات متحده عربی ، عمان و کویت ، عربستان سعودی ، بحرین قطر و یمن ارایه کرد .

 

سپس دیمیتری دمیتسنکو از مدیران شعبه ویلو درروسیه به بیان ویژگی‌های اصلی محصولات این شرکت پرداخت.

 

دیمیتری دمیتسکنو رویکرد آینده‌نگر، تمرکزجدی بر تحقیق و توسعه و توجه به محدودیت منابع تجدیدناپذیر را به عنوان ویژگی‌های بنیادین محصولات ویلو مطرح کرد.

 

به گفته وی ارایه محصولاتی که ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست، قابلیت کاربری آسان و راحت برای مصرف ‌کننده داشته باشد همواره مورد توجه ویلو بوده است. به همین منظور، تولید پمپ‌های کم مصرف و پربازده برای سیستم‌های گرمایش، تهویه مطبوع، آب‌رسانی و دفع فاضلاب با ساختاری جدید و دارای اجزایی یکپارچه برای این شرکت همواره اولویت داشته است.

 

گفتنی است شرکت ویلو با تجربه 140 ساله یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پمپ و سیستم‌های پمپاژ برای ساختمان‌ها و پروژه‌های کوچک و بزرگ است.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;